Találat a #Gyerekeket célzó marketing, #Nagylátószög, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Mennyire ismered a reklámokat? Teszteld magad!
Játssz reklámértő szülőt, és teszteld, hogy mennyire vagy szemfüles, ha szabálytalanságot látsz! Most egy online játék keretében megtanulhatod, hogy mire kell figyelned, ha meg akarod védeni a gyerekedet a káros reklámoktól.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Fairtrade: leggyakoribb kérdések és válaszok a szkeptikusoknak
Vegyünk banánt vagy sem? Ki felelős a banán- vagy kávéültetvényeken uralkodó embertelen viszonyokért? Ehhez hasonló kérdésekre szedtük össze a választ ebben a cikkünkben.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Tévhitek a méltányos kereskedelemről
A méltányos kereskedelem az átláthatóságot hirdeti, mégis sok homályos és valótlan tévhit kapcsolódik hozzá. Most ezeket tisztázzuk.
Uncategorized
Egy négyzetméter föld gazdái lehetnek a chillei gyerekek
A Tierros y Valle de los Ninos egy chilei kulturális, környezetvédelmi non-profit szervezet, már gyerekkorban kezdik a környezeti nevelést. A módszerüket az UNESCO is díjazta.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
Uncategorized
Az édes-keserű cukornádtermelés
Több ezer munkás dolgozik Malawiban cukornád ültetvényen, ahol kihasználják és alulfizetik őket. A cukorfelvásárló cégek nem érdekeltek.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Az elköteleződés hajtja a fairtrade piacot
A legtöbb európai szerint támogatni kell a fejlődő országokban élőket. Ennek egyik eszköze a méltányos kereskedelem.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
9 érv a méltányos kereskedelem mellett
Biztonságos élelmiszer, tisztább környezet, javuló megélhetés – csak néhány ok, amiért érdemes a méltányos kereskedelmet választani.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?