Találat a #Gyerekeket célzó marketing, #Nagylátószög, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Mágikus szavak – Új, ingyen, bízzon bennünk…
A marketingesek jól tudják, vannak szavak, amelyeket nagyon hatásosan lehet használni a reklámokban, ilyen pl. az „Új” vagy az „Ingyen”. Mindezt most már a neurológia tudománya is igazolhatja.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Lehet-e méltányos a kereskedelem?
Az alternatív kereskedelmet a hagyományos árucserétől eltérő értékek és célok mozgatják: az embereket, azok jólétét, valamint a természeti környezet megőrzését teszi az első helyre a profit növelésével szemben.
BOLYGÓ
Kicsik és nagyik – ki kit tanít?
Érkeznek a nyugdíjasok. Ki bottal, ki a másik karjába kapaszkodva, de még járókerettel is. Nem csoda, hisz igazán jó program készülődik a Váci Idősek Otthonában – a Magosfa Alapítvány „Kicsik és Nagyik” foglalkozásán – végre újra gyerekekkel tölthetik az időt.
FOGYASZTÓ
Mi mindent tud a jó árazás?
Régi vita a marketingesek között, hogy mivel lehet könnyebben levenni a vásárlót a lábáról – a termék leírásával vagy a kedvező árral, a kerek vagy a „bonyolult” árral? Új kutatási eredmények ezekre a kérdésekre adnak választ.
BOLYGÓ
Mindent a szemétről – ingyenes vándorkiállítás vidéki helyszínekkel is
Mi a szemét? Mi az, ami annak látszik, de mégsem az? A Hulladék Akadémia c. vándorkiállításon ezekre a kérdésekre kapunk praktikus válaszokat.
Uncategorized
Ahol a városban terem a friss helyi élelmiszer
Csirke kapirgál a new yorki háztetőn, salátáskert a Getty központjában, kacsák és méhkasok Detroitban. Amerikában hódítanak a piacra termelő innovatív városi zöldségkertek és gazdaságok.
FOGYASZTÓ
A vásárlás fájdalma
Agykutatások kimutatták, hogy a pénzkiadás a fájdalomérzethez hasonló folyamatot generál az agyban. Ezért dőlünk be könnyebben „csomagban” kapott vagy kártyás vásárlási lehetőségnek, még ha összességében drágább is.
BOLYGÓ
Háromdimenziós óceáni gazdaság
Egy forradalmi modell, amelyben évente 50-60 tonna hínárt termelnek, kagylót és osztrigát tenyésztenek és mindez jó hatással van a tengeri élővilágra is.
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Zöldülj magadért és a környezetedért!
Mit lehet tanulni az ÖkoKörből? Hogyan zöldítheted a saját és környezeted életét egy lakótelepen? Mitől lesz erősebb egy helyi közösség? Ekler Éva, ÖkoKör csoportvezetőt kérdeztük, arról hogyan élte meg egy ÖkoKör vezetését.