Találat a #Gyerekeket célzó marketing, #Nagylátószög, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
KÖZÖSSÉGI MEZŐGAZDÁLKODÁS
Közösség által támogatott mezőgazdaság Lengyelországban
A TVE munkatársai és önkéntesei Varsó környékén ismerkedtek a közösségi mezőgazdálkodással. Az útról egy lelkes kezdő gazdálkodó, Petersné Balázs Ildikó beszámolóját olvashatjátok.
FOGYASZTÓ
Így védd meg gyermekedet a tévéreklámoktól
A gyerekek negyede már egy évesen tévéfüggő, miközben szüleik a reklámokat csak annyira tartják káros jelenségnek, mint a filmekben megjelenő bogarak félelemkeltő látványát. Cikkünkben értelmezzük a jelenséget, és fontos életmódtanácsokkal szolgálunk az elégedett gyerek és szülői korhoz.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Tippek sikkes és etikus ruhatárhoz
Szeretnéd tudni, melyek a „jó” márkák, hol érdemes vásárolni – vagy épp hol ne? Sajnos nem olyan egyszerű jó és rossz kategóriákba sorolni a divatcégeket.
FOGYASZTÓ
Szorongás, önbizalomhiány és elhízás
És ez csak néhány a gyerekeket célzó agresszív marketing következményeiből. Hol csapnak le a reklámok gyermekeinkre, és milyen nyomot hagynak bennük?
FOGYASZTÓ
„Gyerekreklám nélkül nincs gyerekmédia sem”
Továbbra is reklámok célpontjai a gyerekek, de legalább drasztikusan csökkent a 12 éven aluliaknak szóló egészségtelen élelmiszerek reklámjainak a száma. Interjú dr. Fazekas Ildikóval, az Önszabályozó Reklámtestület főtitkárával.
FOGYASZTÓ
Az adatvadász előbb tudja, hogy jön a baba, mint az anyád
„Kipipál, rákattint és reméli a legjobbakat” − a Fogyasztóvédelmi Világszervezet elnöke szerint a tudatos fogyasztók ennél nagyobb beleszólást akarnak adataik kezelésébe.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Épp elájul, aki a pólódat varrta
Zara, Tesco (F&F), H&M, Armani – egy átfogó kutatás megmutatta, mennyire érdekli a világ 50 legnagyobb ruházati cégét az, hogy a termékeiket varró, ázsiai gyárakban dolgoztatott százezrek keresete elérje a létminimumot.
Uncategorized
Zöldülő online piacterek
Az online piacterek támogatják a tárgyak túlélését, s ezzel a tudatos fogyasztást. Emellett intenzív és profi marketingjükkel állandóan vásárlásra ösztönöznek. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan segítik a legnagyobb online piacterek a valóban környezettudatos döntéseket.
FOGYASZTÓ
Fogyasztóvédelem és fenntarthatóság kéz a kézben
A világ egy óriási lehetőséget szalasztana el, ha nem fűzné szorosabbra a kapcsolatot a fogyasztóvédelem és a fenntartható fejlődés között – magyarázza Amanda Long, a Fogyasztóvédelmi Világszervezet főigazgatója.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Nem könnyű pálmaolaj-mentes kozmetikumot találni
A kozmetikumok és tisztítószerek gyakori összetevője a pálmaolaj vagy a belőle készült szintetikus anyagok. A népszerű alapanyag termesztése sokszor az esőerdők pusztulásával jár. Nagyon oda kell figyelni, ha ki akarod szűrni. Lehet, hogy a legjobb, ha kevesebb pipereszert használunk.