Találat a #Ép test, #Fogyasztóvédelem, #Ital, #Szupermarket, piac, kisbolt, #Veszélyes termékek címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Amazon, AliExpress, eBay és Wish – nem biztonságos a termékek 2/3-a a legnagyobb online piactereken
Áramütést okozó USB-töltőt, rákkeltő, hormonrendszer-károsító gyerekjátékot, veszélyes fogfehérítőt is találtak az Amazon, AliExpress, eBay és Wish online piactér oldalain kapható többszáz terméket tesztelve fogyasztóvédők.
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
“Az a biztos, ha én csomagolok nekik” – megnéztük, mit lehet enni az iskolabüfékben
- #betegség
- #E-számok
- #Egészség
- #életmód
- #Ép test
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #gyerek
- #gyógyulás
A gyermekkori elhízásnak súlyos, életre szóló hatásai lehetnek, ezért az egészséges táplálkozást nem lehet elég korán elkezdeni. Magyarországon ráadásul, a legutóbbi adatok szerint minden ötödik gyerek túlsúlyos. De mit sem ér a szülői aggodalom, ha a gyerekek az iskolai büfékben szerzik be a reggelit, tízórait, uszonnát, és általában az összes köztes nassolnivalót. Megnéztük, változott-e a helyzet, amióta a kormány szabályozta, mit árusíthatnak az iskolai büfék és és automaták.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Karácsony után faljuk a fogyókúrás kapszulákat
Lázasan szabadulnánk az ünnepeket alatt felszedett kilóktól, ezért januártól faljuk a fogyókúrás készítményeket: az ünnepi szezon után mintegy harmadával többet vásárolnak belőle a magyarok – derült ki a Nielsen felméréséből.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Oldószer-maradványt és hamis információt is talált a Nébih kapszulás kávékban
24 népszerű kapszulás kávé „eszpresszó” típusát vizsgálta meg legújabb tesztjében a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal. Találtak részben arabicának mondott 100%-ban robusta kávét, és olyan koffeinmentes kávét is, amely a “mindenfajta kémiai adalékanyag hozzáadása nélkül kofffeinmentesített” információ ellenére etil-acetát oldószerrel lett kezelve.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Idén 80 milliárd forintot tervezünk költeni a Ne vásárolj semmit! napon
A TVE évek óta a Fekete pénteken rendezi meg a Ne vásárolj semmit! napot, amellyel a túlzott fogyasztás veszélyeire szeretnénk felhívni a figyelmet. Nem ok nélkül: idén csak július 29-ig tartottak ki a Föld idei évre való erőforrási, vagyis az év második felében már a tartalékokat fogyasztottuk. 2019-ben a magyarok várhatóan 80 milliárd forintot költenek el a Black Friday akciók alatt.
BABA-MAMA, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Mitől fogok végre jól aludni?
A fokozott munkaterhelés, tartós stressz miatt nem csoda, ha tele vagyunk feszültséggel, és ezért nehezen alszunk el. Pedig a pihentető, regeneráló alvás hiányát mind az egészségünk, mind a bőrünk és a kinézetünk is megszenvedi.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Attenborough és a zorb is benne van a mosható pelenkák népszerűségében
A Te∙mi∙ti, a Mamami Bolt és a Bolyhoska, valamint Nagy Réka “ökoanyu” arról, hogyan vegyünk okosan mosható pelust.
Zöld Otthon mindenkinek
Lakásfelújítás: ezek a biztonságos fehér falfestékek
- #építkezés
- #felújítás
- #Green and Safe LIFE-styles
- #Tesztek
- #Vegyi anyagok
- #Veszélyes termékek
- #Zöld Otthon nappali
Nyakunkon a lakásfelújítási szezon. A falfesték kiválasztásakor kézenfekvő szempont a szín, az ár, esetleg a moshatóság, pedig legalább ennyire fontos, mennyi káros anyagot párologtat a frissen festett fal otthonunk levegőjébe. 23 fehér falfesték illékony szervesanyag-tartalmát (VOC) és formaldehid kipárolgását vizsgáltuk laboratóriumban, hogy kiderüljön, melyek a legbiztonságosabb termékek.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Megint mérgező anyagot találtak slime-ban
Két különböző márkájú, webáruházakban is kapható slime-ban is az egészségügyi határértéknél magasabb mennyiségű bórt talált a Deco Proteste portugál fogyasztóvédő szervezet. A bór bőrirritációt, hasmenést, hányást, hosszú távon pedig meddőséget, magzatkárosodást okozhat.
FOGYASZTÓ
Tippelj, mi az a márka, amit a legtöbbször vesznek meg a világon!
- #életmód
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #Ital
- #kisbolt
- #multik
- #Nagylátószög
- #piac
- #Szupermarket
- #Testápolás
- #tisztálkodás
Nyilvánosságra hozta a napi fogyasztási cikkek márkáinak globális teljesítményét a Kantar Média. A leggyakrabban már 7. éve ugyanannak a márkának a termékét vesszük le vásárláskor a polcról Újdelhitől Nagykanizsáig – tavaly közel 6 milliárd alkalommal.