Találat a #Elektronika, számítástechnika, #Felelőtlen marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
Zöld Otthon mindenkinek
Interaktív kampány a fair trade okostelefonokért!
Az okostelefonok gyártóit a fogyasztói nyomás tudná rávenni, csökkentsék termékeik környezetterhelését. A Make IT Better kampány keretében most egyszerűen és szórakoztató módon segíthetsz. Csatlakozz a kampányhoz!
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kevesebb akciós újság kerül a postaládánkba
Az előző évben csökkent a kereskedők akciós újságjainak száma, viszont sokkal több táblagép hirdetéssel találkozunk – derült ki a GfK Hungária legutóbbi kutatásából.
FOGYASZTÓ
Keressük a tavalyi év legidegesítőbb reklámját!
Nehezen viseled a reklámokat? Van olyan reklám, amelyik különösen kiverte a biztosítékot a közelmúltban? Írd meg nekünk, és a „legjobbakat” kielemezzük a TudatosVásárló.hu-n.
DIVAT, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Tényleg ázsiai ország vagyunk?
A magyarországi elektronikai ipar munkaügyi problémáira hívja fel a figyelmet a Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) és a holland civil kutatóközpont, a SOMO legújabb kutatása.
DIVAT, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Az IT termékeink környezeti, társadalmi hatásai
A nagyobb méretű letöltésért kattints a képre
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Járj utána egy telefonhívás valódi árának!
A mobiltelefonok valamint egyéb kommunikációs és szórakoztató elektronikai eszközök megkönnyítik életünket. Ez nem vonatkozik azokra, akik a termékek előállításán dolgoznak. Mennyibe kerül igazából egy hívás ára?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Így találhatsz fair trade mobiltelefont
A piacon rengeteg mobiltelefon kapható, nehéz dönteni. Ennél is nehezebb dolgunk van, ha tudni szeretnénk, mely telefonok gyártásakor figyeltek oda a gyári munkásokra és a környezetre is.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Teszt: pontgyűjtő kártyák
Miközben a pontgyűjtögető vásárlók a gyakran kétes minőségű ajándékokért cserébe jókora összegeket hagynak a kasszákban, addig a cégek úgyszólván ingyen jutnak vagyonokat érő fogyasztói adatbázisokhoz. Megnéztük, hol mennyit nyerünk a kártyákkal.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Magyar Plasztikai Sebészeti Központ
El kell ismerni, a Te mit takarsz el? kampány rengeteg igen korszerű reklámeszközt vet be. Látszik, hogy komolyan foglalkoztak vele, valószínűleg sokba is került. Azt hiszem, itt kb. kimerül mindaz a jó, amit el lehet róla mondani.
DIVAT, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Nem szűnik a feszültség az Apple gyáraiban
Ősszel ismét feltámadtak az indulatok az Apple legnagyobb beszállítója, a Foxconn környékén. Tajvanon a gyár mintegy kétezer munkása vett részt azokban az utcai zavargásokban, amelyeket a Foxconn személyes ellentéteken alapuló „incidensnek” titulált. Mi állhat a háttérben?