alap kinézet

System Messages

Az I love JÓ - Azt vedd, ami JÓ neked! kampány a fenntarthatóbb életmód kialakítására biztatja a fiatalokat, azt hangsúlyozva, hogy a tudatos vásárlás közvetve vagy épp közvetlenül a vásárlóknak . A kampány honlapja hasznos információkkal és praktikus tippekkel segíti azokat, akiknek a környezet épségével együtt fontos saját egészségük megőrzése is, ezért szeretnének tudatosabban, nagyobb felelősséggel fogyasztani.

A pályázat részletei megtalálhatók a projekt Facebook-oldalán a Képeslaptervező menüpontban.
A tervezéshez ötleteket az I love JÓ projekt honlapjáról lehet meríteni.

A 2012-es, Fejér megyei kampány keretén belül a szervezők ismét meghirdetik a 2011 őszén már nagy sikerrel futott Képeslaptervező pályázatot, melyre az ország bármely részéről, korhatár nélkül lehet jelentkezni. A felhívásra ezúttal is digitális formátumú, képeslap méretű alkotásokat – fotókat, montázsokat, illetve egyéb grafikákat, de mindenképp csak eredeti műveket – várnak. A pályaműveket a projekt Facebook-oldalára kell feltölteni, ahol azok közönségszavazásra kerülnek. A képek feltöltésének határideje június 1., de mivel a szavazatgyűjtés folyamatosan zajlik, érdemes mielőbb nevezni. A szavazás június 12-én zárul.

A közönségszavazás győztese egy Schwinn-Csepel márkájú városi kerékpárt nyer, a második és harmadik helyezettek pedig egy-egy környezettudatos ajándékcsomagot kapnak.

A szakmai zsűri által legjobbnak ítélt 4 kép freecardon (ingyenes képeslapon) jelenik meg és kerül terjesztésre. Ezekből, valamint a versenyben részt vevő további színvonalas alkotásokból a szervezők kiállítást rendeznek a nyár folyamán.

 

Forrás: ILoveJó

 

 







  • Nemzeti Fejlesztési Minisztérium,
    a fogyasztók érdekében

Smink