Találat a #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Szigorúan őrzött titkok
Nincs az az alacsony összeg, amelyért ne lehetne vagy kínos lenne békéltető testületi eljárást kezdeményezni. Hiszen a módszernek épp az a lényege, hogy a drága és bonyolult bírósági procedúra helyett könnyen elérhető és ingyenes lehetőséget biztosítson a fogyasztóknak.
FOGYASZTÓ
A legidegesítőbb reklámok: a zöld gyomor nyert
A legtöbb tévézőnél a porkajás reklámok mellett a zöld gyomorbáb verte ki a biztosítékot, de élen jár a „hüvelygomba megvitatása” is. Az utóbbi idők legidegesítőbb reklámját kerestük olvasóink segítségével. Köszönjük a szavazatokat!
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Jogellenes gázkikapcsolás
Nem árt figyelni amikor a közüzemi szolgáltató a szolgáltatás kikapcsolásával fenyeget, sok esetben ugyanis nem jogosan teszik. Megmutatjuk, mire érdemes figyelni.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kevesebb akciós újság kerül a postaládánkba
Az előző évben csökkent a kereskedők akciós újságjainak száma, viszont sokkal több táblagép hirdetéssel találkozunk – derült ki a GfK Hungária legutóbbi kutatásából.
FOGYASZTÓ
A kávé meg a fotel – békétlen mese a Békéltető Testületekről
„Tegnap voltam egy társaságban velünk egykorúakkal, és kiderült, hogy hat nőből három már áldozatául vált ennek a módszernek” – kezdi a feleség kálváriájuk történetét, amelynek főszereplője egy kávénak indult fotel. Na meg egy termékbemutató, néhány be nem váltott ígéret és rengeteg bosszúság. Békéltető Testületi tárgyaláson jártunk.
FOGYASZTÓ
Keressük a tavalyi év legidegesítőbb reklámját!
Nehezen viseled a reklámokat? Van olyan reklám, amelyik különösen kiverte a biztosítékot a közelmúltban? Írd meg nekünk, és a „legjobbakat” kielemezzük a TudatosVásárló.hu-n.
FOGYASZTÓ
Kuponbiznisz: mit támogatunk a kuponvásárlással?
Az amerikai Groupon cég mintájára másfél évvel ezelőtt nagy sikerrel indultak hazánkban az első internetes közösségi vásárláson alapuló bónuszos/kuponos vállalkozások. Azóta néhány kisvállakozást el kellett temetni ahhoz, hogy levonhatóak legyenek a tapasztalatok.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Teszt: pontgyűjtő kártyák
Miközben a pontgyűjtögető vásárlók a gyakran kétes minőségű ajándékokért cserébe jókora összegeket hagynak a kasszákban, addig a cégek úgyszólván ingyen jutnak vagyonokat érő fogyasztói adatbázisokhoz. Megnéztük, hol mennyit nyerünk a kártyákkal.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Magyar Plasztikai Sebészeti Központ
El kell ismerni, a Te mit takarsz el? kampány rengeteg igen korszerű reklámeszközt vet be. Látszik, hogy komolyan foglalkoztak vele, valószínűleg sokba is került. Azt hiszem, itt kb. kimerül mindaz a jó, amit el lehet róla mondani.
FOGYASZTÓ
Mire panaszkodtunk a legtöbbet 2011-ben?
Lejárt szavatosságú termék, jogtalannak vélt bírság, indokolatlanul magas törlesztő részlet? Mely szolgáltatásokkal szemben érkezett a legtöbb fogyasztói panasz 2011-ben? A Budapesti Békéltető Testület éves jelentéséből kiderül.