Találat a #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Gyerekek használták volna a visszavont termékek harmadát
Főleg játékok és főleg kínai áruk akadtak fenn az EU nem élelmiszerekre vonatkozó fogyasztóvédelmi hálóján. 2014-ben 2500 terméket vontak ki a forgalomból vagy akadályozták meg az Unióba való behozatalukat. Magyarország a legszorgalmasabb bejelentő.
FOGYASZTÓ
Intézkedik a profi tudatos vásárló
Olvasónk utasjogainak védelmében állt ki a magáért. A légitársaság 50 euróval akarta jóvátenni a 10 órás járatkésést, de olvasónk 1200 eurót harcolt ki magának. Rengeteg hasznos és kipróbált tanács a légi utasok jogairól a cikkben.
FOGYASZTÓ
Szorongás, önbizalomhiány és elhízás
És ez csak néhány a gyerekeket célzó agresszív marketing következményeiből. Hol csapnak le a reklámok gyermekeinkre, és milyen nyomot hagynak bennük?
FOGYASZTÓ
Még most ellenőrizzük a bauMax-os termékeket!
A Fogyasztóvédelmi Hatóság jótállási és szavatossági tanácsai a bauMax vásárlóinak az üzletbezárások utáni időkre.
FOGYASZTÓ
„Gyerekreklám nélkül nincs gyerekmédia sem”
Továbbra is reklámok célpontjai a gyerekek, de legalább drasztikusan csökkent a 12 éven aluliaknak szóló egészségtelen élelmiszerek reklámjainak a száma. Interjú dr. Fazekas Ildikóval, az Önszabályozó Reklámtestület főtitkárával.
FOGYASZTÓ
Az adatvadász előbb tudja, hogy jön a baba, mint az anyád
„Kipipál, rákattint és reméli a legjobbakat” − a Fogyasztóvédelmi Világszervezet elnöke szerint a tudatos fogyasztók ennél nagyobb beleszólást akarnak adataik kezelésébe.
FOGYASZTÓ
Lényegében nem tudod korlátozni a reklámokat
A digitális korban nem lehet elbújni a reklámok elől, inkább az a kérdés, mennyire személyre szabottan kapjuk ezeket. Az adatvédelmi világnap alkalmából kérdeztük a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséget. Email és internethasználók, sőt aggódó szülők is hasznos tanácsokat olvashatnak cikkünkben.
FOGYASZTÓ
8 divat- és szépségápolási cikk, amelyre kötelező a jótállás
10 000 forint eladási ár felett divat- és szépségápolási cikkekre is jótállást (más néven garanciát) kell adni.
FOGYASZTÓ
Belopakodtak a natív reklámok
A tavalyi évben újdonságként robbant be a natív reklám az online média világába. Azóta már biztos mindenki találkozott vele az interneten böngészve csak épp nem tudtuk, hogy így hívják. Nézzük mi is ez.
FOGYASZTÓ
Nem volt korlátlan a korlátlan beszélgetés
Megtévesztő reklámozásért 10.000.000 Ft-ra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal a Telenor Magyarország Zrt.-t, mivel úgy hirdette Családi Csomag szolgáltatását „korlátlan beszélgetéssel”, hogy a szolgáltatás feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt.