Találat a #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Csak egy kicsit lett zöldebb a vébé
A szervezők több mint 3,6 millió turistát várnak Brazíliába a világbajnokság idejére. Az esemény 2,7 millió tonna szén-dioxid kibocsátásának fele ezektől a látogatóktól származik majd, a maradék pedig magától az eseménytől. Milyen környezetterhelése lesz, és mivel próbálják ellensúlyozni?
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A fogyasztókat védik az új szabályok
Új fogyasztóvédelmi uniós irányelv lépett életbe. Ezek után a fogyasztó sokkal könnyebben tehet majd panaszt és érvényesítheti jogait.
FOGYASZTÓ
Változnak a fogyasztói jogok az Unióban
Változnak az év során az európai fogyasztók jogai. Az EU célja az, hogy fokozódjon a fogyasztói bizalom, a fogyasztóvédelem, és növekedjen a határokon átnyúló kereskedelem.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Reklámtrükkök ABC-je: a szokásaink alapján bombáznak
Hol vannak már azok a napok, amikor csak óriásplakátokkal vagy újsághirdetésekkel bombázták a nagyérdeműt! Hol vannak már azok az idők, amikor kedvenc internetes oldalainkon találomra szórtak ránk mindenféle általános hirdetést! A jövő, sőt a jelen az ún. viselkedésalapú reklám, amely kitapogatja online viselkedésünket, és személyes érdeklődésünkre szabottan próbál minket meggyőzni valamiről.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Táplálkozzunk egészségesen: a marketingcsapdák
Hogyan lehet viszonylag olcsón, egyszerűen, környezettudatosan étkezni, és hogyan kerülhetjük ki a szupermarketek, termékcsomagolások reklámcsapdáit? Ezúttal ez utóbbiról lesz szó.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mit tehetünk a spammel?
- #Bírság és megtévesztés
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztóvédelem
- #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel
Nagyon észnél kell lennie annak, aki egy hivatalosnak álcázott fizetésmegvonásról szóló e-mailre nem kattint rá rögtön a postafiókja megnyitása után. Ez csak egy a durvábbnál durvább spamek közül. Vajon kivédhetők?
FOGYASZTÓ
Legyünk óvatosak online szállásfoglaláskor!
Az internetes szállásfoglalás az egyetlen dinamikusan növekvő ágazat a foglalási módok között. Azonban ezen a téren sem árt az óvatosság. Elmondjuk, miért.
FOGYASZTÓ
Elvárható és remélt szolgáltatások a wellness szállókban
Mindenki vágyik egy kis lazulásra, amire megfelelő terep lehet a töretlen népszerűségnek örvendő wellness-szállodák egyike. Mit várhatunk el ezektől, és mit tehetünk, ha a felét sem kapjuk annak, amit reméltünk?
FOGYASZTÓ
Internetes vásárlás
A magyar fogyasztók többsége úgy véli, hogy nem ismeri jogait – így például a vásárlók 60%-a bizonytalan azt illetően, hogy milyen jogok illetik meg őt internetes vásárlás esetén.
FOGYASZTÓ
Akkor is telefonálhatunk, ha csúszunk a kifizetéssel
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határozatban tiltotta meg a Magyar Telekomnak, hogy előfizetői kimenő hívásait korlátozza, ha az ügyfél a
telefonszámlával nem, csak a vásárolt készülék árával tartozik.