Találat a #Lakóhely, környék, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Az adatvadász előbb tudja, hogy jön a baba, mint az anyád
„Kipipál, rákattint és reméli a legjobbakat” − a Fogyasztóvédelmi Világszervezet elnöke szerint a tudatos fogyasztók ennél nagyobb beleszólást akarnak adataik kezelésébe.
FOGYASZTÓ
Lényegében nem tudod korlátozni a reklámokat
A digitális korban nem lehet elbújni a reklámok elől, inkább az a kérdés, mennyire személyre szabottan kapjuk ezeket. Az adatvédelmi világnap alkalmából kérdeztük a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséget. Email és internethasználók, sőt aggódó szülők is hasznos tanácsokat olvashatnak cikkünkben.
Zöld Otthon mindenkinek
Újra támadnak a nyári allergének, ha nem vigyázunk
A fűtési szezon kezdetén pár egyszerű tanács megfogadásával sokat javíthatunk lakásunk levegőminőségén. Tippek, nemcsak allergiásoknak.
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Komposztvécétől a bébiszitterig az ÖkoKörben
Izgalmas a dunakeszi ÖkoKör élete és utóélete: közös gyümölcsszüret, házi tojás, ingyen bébiszitter, komposztvécé, filmklub, készülő anyaközpont és nem utolsó sorban barátokká lett szomszédok. Győrki-Iványi Zsófia élménybeszámolója.
FOGYASZTÓ
Belopakodtak a natív reklámok
A tavalyi évben újdonságként robbant be a natív reklám az online média világába. Azóta már biztos mindenki találkozott vele az interneten böngészve csak épp nem tudtuk, hogy így hívják. Nézzük mi is ez.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Bioszén és a foszfátutánpótlás
Milyen illékony szerves vegyületekkel találkozhatunk az otthonunkban és milyen veszélyeket jelentenek ezek? Hogyan helyettesíthető a műtrágya az állati csontból készített bioszénnel, és mindez hogyan befolyásolja Európa foszfátutánpótlását?
Zöld Otthon mindenkinek
Energiatakarékosság lépésről lépésre
Az energiatakarékos életmóddal két legyet üthetünk egy csapásra: hozzájárulunk környezetünk egészségéhez, és még spórolhatunk is vele. Az ad hoc változtatások helyett érdemes azonban szervezetten megújítani a háztartást, hogy hosszú távon minél nagyon haszonra tehessünk szert.
Zöld Otthon mindenkinek
Formaldehid: a legfőbb beltéri levegőszennyező
Bútorvásárlásnál talán még kevésbé figyelünk annyira az összetevők esetleges veszélyeire, mint például a hétköznapi élelmiszer vagy kozmetikum vásárlásakor. Pedig a formaldehid kellemetlen lakótárs, bútoraink nagy részével kéretlenül költözik a lakásunkba, esetenként durva allergiát okozva.
FOGYASZTÓ
Nem volt korlátlan a korlátlan beszélgetés
Megtévesztő reklámozásért 10.000.000 Ft-ra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal a Telenor Magyarország Zrt.-t, mivel úgy hirdette Családi Csomag szolgáltatását „korlátlan beszélgetéssel”, hogy a szolgáltatás feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt.
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Nemet mondtak a palackozott vízre
Az amerikaiak évente 70 milliárdnál is több műanyag palack vizet vásárolnak. Ezzel a mennyiséggel 370-szer körbe tudnánk rakni a Földet. Felismerve a műnyag palackok gyártásának fenntarthatatlanságát, San Francisco vezetése elsőként mondott nemet az egyszer használatos pillepalackokra.