Találat a #Ital, #multik címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Termékteszt: Kávék
A kávé több mint kellemes, élénkítő ital. Termesztésének, feldolgozásának komoly környezeti és gazdasági hatása van, amely milliók életét befolyásalja. Tesztünkben az őrölt kávékat vettük górcső alá.
BOLYGÓ, DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Körkép a hazai fair trade piacról
- #Bio
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Foglalkoztatás, gyerekmunka, sweatshopok
- #Helyi élelmiszer
- #Ital
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Nagylátószög
A fair trade világnapja alkalmából megkérdeztük a méltányos kereskedelemmel foglalkozó szakembereket, hogyan látják a magyarországi helyzetet. Annak is utánajártunk, hol érdemes fair trade termékeket vásárolni.
BOLYGÓ, DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Cégmérce: Szupermarketek
- #Állatvédelem
- #Bírság és megtévesztés
- #CSR
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Foglalkoztatás, gyerekmunka, sweatshopok
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #multik
- #Nagylátószög
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Termékcímkézés
Aktuális cégmércénkben a 21 legnagyobb magyarországi szupermarket, hipermarket, közért-hálózat üzemeltetőit vizsgáltuk meg a már ismert szempontok szerint.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Félrevezető volt a Coca-Cola reklámja
Az ausztrál hatóságok helyreigazításra kötelezték a Coca-Colát, mivel reklámjaiban azt sugallta, csupán mítosz a kóla egészségkárosító hatása.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Kérdezz a cukrásztól!
Mindig is kíváncsi voltál mi zajlik a cukrászdákban a kulisszák mögött? Honnan ismerheted fel, hogy friss-e a sütemény vagy vizezett-e a fagyi? Vagy csak konyhai praktikákat szeretnél megtudni? Tedd fel kérdéseidet Szabó Györgyné cukrásznak, a 7. kerületi cukrászda tulajdonosának!
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Önkorlátozás a reklámokban, reform az iskolai büfékben?
Az iskolai büfékre és az italautomatákra vonatkozó jogszabály-módosítás hatására, 2006 óta csökkent ugyan az egészségtelen élelmiszerek és italok árusítása az iskolákban, de a helyzet korántsem rózsás.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Használhatjuk a mobilunkat a repülőn
Egyre több európai légitársaság engedi meg az utasainak, hogy a repülőn használják a mobiltelefonjukat.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Olcsó divat – milyen áron?
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Foglalkoztatás, gyerekmunka, sweatshopok
- #multik
- #Nagylátószög
- #Ruházat
- #Szupermarket, piac, kisbolt
Továbbra is nyomorban tengődnek az olcsó európai divatruházatot, például a Tescoban kapható ruhákat előállító tengerentúli munkások – mutat rá a War on Want legújabb jelentésében.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
„Egészséges élelmiszerek”: az Európai Unió klinikai vizsgálatokat követel
Az Európai Unió beszigorít: nehéz idők jönnek azon élelmiszergyártókra, akik tudományos bizonyítékok nélkül állítják, hogy termékeik használnak az egészségnek. Elemzők szerint az EU ezzel az élelmiszeripari cégek egyik legfontosabb marketing stratégiáját ássak alá.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A tavalyi év legrosszabb vállalatai
- #Baba, gyerek
- #Bírság és megtévesztés
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Felelőtlen marketing
- #Megtévesztő reklám
- #multik
- #Nagylátószög
Hat nagy cégnek ítélte „Az év rossz vállalata” címet 2008-ban a Fogyasztóvédelmi Világszervezet. A „díjazott” multik – köztük a Tesco, a Samsung és a Toyota – kirívó felelőtlenségük miatt részesültek az „elismerésben”.