Találat a #fogyasztói jogok, #Fogyasztóvédelem címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Ez a Black Friday más lesz, mint a többi
A járvány már tavaly is felforgatta a Black Friday akciók szokásos menetét, idén pedig még több nehezítő tényezővel számolhatunk.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Európai fogyasztóvédők körbenéztek, milyen ételreklámokat látnak a gyerekek
Európai fogyasztóvédők körbenéztek, mit látnak a gyerekek: szénsavas üdítőt inni olyan természetes, mintha vizet innál, egy csomag csipsz pont olyan, mint egy alma.
KONYHA ÉS KERT
Hogy ne vegyünk hamisított mézet, ha még a labor sem látja a különbséget?
A méz a harmadik leggyakrabban hamisított termék a világon. Kik és hogyan csinálják? És hogy lehetünk biztosak benne, hogy tényleg méz van az üvegben? Fulmer Takács Ferenc méhészt, az Egyesület az Európai Méhekért elnökét kérdeztük.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Megmértük: tarol a zöldre festés a boltokban
Megmérettük, mennyire népszerűek a magyar vásárlók körében a környezetbarát tisztítószerek. Látszik, hogy a gyártók reagáltak a vásárlói igényekre: tarolnak az ellenőrizhetetlen állításokkal zöldre festett termékek.
FOGYASZTÓ
Nem minden bolt tartja be az új garanciaszabályokat – sávos jótállás a gyakorlatban
2021-től új sávos jótállási szabályok érvényesek: minél drágább egy termék, annál hosszabb kötelező jótállási idő vonatkozik rá. Mennyire értik a vásárlók, mennyire tartják be a boltok?
FOGYASZTÓ
Értjük az új jótállási szabályokat? – a tudatos vásárlók megmondták
2021-től új sávos jótállási szabályok élnek. Arről szavaztattunk Titeket, tudjátok-e, mi az a sávos jótállás. Az eredmény nem túl biztató.
FOGYASZTÓ
Elromlott, késve jött, mást hoztak. Hova forduljunk fogyasztóvédelmi panasszal?
Vissza lehet vinni, ha nem tetszik? Mi van, ha nem működik? Ha nem jó méret?
FOGYASZTÓ
Garancia, jótállás, szavatosság – új jótállási szabályok 2021-től
Mi a jótállás, a sávos jótállás, a garancia, a szavatosság, a jótállási jegy? Mikor lehet kérni a termék cseréjét?
FOGYASZTÓ
A tudatos internetes vásárló 10+1 pontja
Az üzleti kapcsolat is – akkor működik jól, ha a résztvevők világosan és hátsó gondolatok nélkül fogalmaznak, és tisztességesen járnak el. Az éremnek két oldala van: a tisztességes üzleti kapcsolat létrehozásában a vásárlóknak is van szerepe! A Fogyasztó Barát cikkéből kiderül, hogy mitől lesz tudatos és etikus egy vásárló.