Találat a #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
3 kérdés, amit tegyél fel magadnak vásárlás előtt
Robbanásig teletömött szekrények, fiókok és zsúfolt pincék bizonyítják elkapkodott döntéseinket, amelyek mit sem javítottak közérzetünkön, életszínvonalunkon. Tippünk a vásárlás előtti napokra, pillanatokra.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Annyira szeretem a családomat, hogy lassítanom kell, nehogy elveszítsem őket
A Slow Mozgalom követői különböző indíttatással kezdtek neki az új életformának, de valami közös bennük: lassúbb, tartalamasabb, minőségi életre vágynak. Debrecen is lelassult. Beszámoló következik első kézből.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Alternatív gyerekzsúr külső helyszínen
Ha nem szeretnéd romokban látni a lakást, de nem mondanál le a gyereked szülinapi bulijáról, és mégse egy mekis babazsúrra vágysz… Íme néhány tipp, hol lehet külső helyszínen szülinapi zsúrt szervezni tartalmas, színes programokkal.
FOGYASZTÓ
56 milliós bírság az Auchannak jogsértő reklámért
A Gazdasági Versenyhivatal 56 millió forintra bírságolta az Auchan Magyarország Kft.-t , mivel több, összehasonlításokat tartalmazó reklámja megtévesztő volt. és nem tárgyilagosan tüntette fel az árkülönbséget.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Csökkentsük a kiadásainkat: kockás füzet vagy szoftver?
A háztartási kiadások vezetésére már egész számítógépes iparág települt, de még mindig működik egy jól bevált megoldás is, amin nem fog a pénzhiány, az áramszünet vagy a hálózati túlterheltség – ez a kockás füzet.
FOGYASZTÓ
Se üvöltő pinket, se halálfejeset
Tényleg magától értetődő és megváltoztathatatlan, hogy a gyermekjátékok és ruhák piaca, valójában maga a gyermekek világa pinkre és kékre, hercegnősre és halálfejesre, Jégvarázsosra és Pókemberesre szakadt? Kit zavar a fiús és lányos játékok harca? És mért rendkívül káros, hogy a Star Wars-os figurák közül szép lassan kihagyták Leia hercegnőt?
FOGYASZTÓ
Így védd meg a gyerekedet az internetes reklámtól!
Miért veszélyesebbek az internetes, mint a televíziós reklámok a gyerekeinkre? Megdöbbentő adatok arról, amikor a gyerek már jobban ért a nethez mint a szülő, és milyen ára van annak, ha túl kényelmesek vagyunk.
FOGYASZTÓ
Szexista, paternalista és bárgyú
A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.
FOGYASZTÓ
Így védd meg gyermekedet a tévéreklámoktól
A gyerekek negyede már egy évesen tévéfüggő, miközben szüleik a reklámokat csak annyira tartják káros jelenségnek, mint a filmekben megjelenő bogarak félelemkeltő látványát. Cikkünkben értelmezzük a jelenséget, és fontos életmódtanácsokkal szolgálunk az elégedett gyerek és szülői korhoz.
FOGYASZTÓ
Szorongás, önbizalomhiány és elhízás
És ez csak néhány a gyerekeket célzó agresszív marketing következményeiből. Hol csapnak le a reklámok gyermekeinkre, és milyen nyomot hagynak bennük?