Találat a #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Táplálkozzunk egészségesen: a marketingcsapdák
Hogyan lehet viszonylag olcsón, egyszerűen, környezettudatosan étkezni, és hogyan kerülhetjük ki a szupermarketek, termékcsomagolások reklámcsapdáit? Ezúttal ez utóbbiról lesz szó.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Ezer forintért veszünk egy kiló csomagolt répát?
Leveszöldség, gomba, saláta megpucolva, összevágva, csomagolva – itthon is egyre több előrecsomagolt zöldséget és gyümölcsöt lehet kapni. Van érteleme ezeket venni? Mennyivel “fizetünk” többet a pucolt és a szeletelt áruért? Leteszteltük.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Hogyan együnk jól?
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Helyi élelmiszer
- #Hús, vegetáriánus
- #Zöldség-gyümölcs
Amikor elgondolkozunk az élelmiszerek árán, sokszor kihagyunk egy nagyon sokatmondó szempontot: azt az arányt, ami kifejezi, hogy mennyit költünk teljes jövedelmünkből a megevett ételre. Mikor eszünk jól?
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Sága Fini Mini pulykavirsli dietetikus szemmel
Az urbánus legendák ellenére a virsli közkedvelt étel, egyre több gyártó készít kifejezetten a kisgyerekeknek szóló kiszerelést is. Most a Sága Fini Mini pulykavirslit néztük meg közelebbről. Elsősorban arra voltunk kíváncsiak, hogy mesés csomagoláson és gyerekkézbe passzoló kiszerelésen felül ad-e valami pluszt – mondjuk több húst, kevesebb adalékanyagot – egy hagyományos virslihez képest.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: de hát szabad vagy!
Tucatnyi tanulmány bizonyítja, hogy egy igen egyszerű kifejezéssel megsokszorozható a meggyőzőerő. A reklámszakma is előszeretettel alkalmazza ezt a fogást, és tényleg működik, hiszen arra játszik rá, hogy mindenki szeretne tudatos, felelősségteljes vásárló színében feltűnni.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Kinder tejszelet dietetikus szemmel
A Kinder tejszelet esetében a tej és a méz a varázsszavak, de vajon tényleg könnyű és egészséges ahogy a reklámok állítják? Dietetikus segítségével néztük meg közelebbről.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Miről szól a Ne Vásárolj Semmit Nap?
Manapság lételemünk a fogyasztás: egyfolytában pénzünket költjük, vásárlunk, legalábbis azon törjük a fejünket, mit és hol érdemes megvásárolni. Időnknek egyre nagyobb részét emészti fel a bevásárlóközpontokban tanyázás, a boltok közötti járkálás, a hirdetési újságok átnyálazása, vagy épp termékinformációk hajhászása az interneten.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Légy a részese! Közösségi mezőgazdálkodás
Megjelent a TVE közösségi mezőgazdaságról szóló kiadványa, amely segíti a termelőket és fogyasztókat abban, hogy közvetlen kapcsolatot és sikeres együttműködést építsenek ki. Légy te is részese!
FOGYASZTÓ
A legidegesítőbb reklámok: a zöld gyomor nyert
A legtöbb tévézőnél a porkajás reklámok mellett a zöld gyomorbáb verte ki a biztosítékot, de élen jár a „hüvelygomba megvitatása” is. Az utóbbi idők legidegesítőbb reklámját kerestük olvasóink segítségével. Köszönjük a szavazatokat!
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kevesebb akciós újság kerül a postaládánkba
Az előző évben csökkent a kereskedők akciós újságjainak száma, viszont sokkal több táblagép hirdetéssel találkozunk – derült ki a GfK Hungária legutóbbi kutatásából.