Találat a #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Mi mindent tud a jó árazás?
Régi vita a marketingesek között, hogy mivel lehet könnyebben levenni a vásárlót a lábáról – a termék leírásával vagy a kedvező árral, a kerek vagy a „bonyolult” árral? Új kutatási eredmények ezekre a kérdésekre adnak választ.
FOGYASZTÓ
A vásárlás fájdalma
Agykutatások kimutatták, hogy a pénzkiadás a fájdalomérzethez hasonló folyamatot generál az agyban. Ezért dőlünk be könnyebben „csomagban” kapott vagy kártyás vásárlási lehetőségnek, még ha összességében drágább is.
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
A karácsonyi vásárok alternatívája Barcelonában
December 19. és január 4. között rendezték meg a Felelős Fogyasztás Vásárát Barcelona központjában. A vásárlási és szórakozási lehetőségek széles tárháza mellett a rendezvény célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a társadalmi szolidaritásra.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Vásárlási szenvedély – akinél a karácsony egész évben tart
Közeleg a karácsony, és fáradságot nem kímélve igyekszünk bevásárolni. Azonban van, akinél ez a láz az év 365 napján jelen van – ők a vásárlásfüggők, akik kényszeresen költik a pénzt, és nem tudják kontrollálni a viselkedésüket. Ez is komplex betegség, szakember segítsége nélkül nehéz megoldani.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Etikus és környezetbarát karácsonyi ajándékok
Termékeket, szolgáltatásokat ajánlunk azok számára, akiknek a karácsonyi ajándékozásnál fontos, hogy kik, hogyan, milyen körülmények között állították elő az ajándékot, és az mennyire környezetbarát.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Black Friday, a vásárlási őrület
A Black Friday (fekete péntek) Amerikában hivatalosan is a karácsonyi bevásárlási szezon kezdete, amikor a kereskedők hatalmas akciókkal várják vásárlókat.Tömegverekedés, összetiport emberek, 2 hetes sorban-állás jellemzik a fogyasztói társadalom egyik legforgalmasabb napját. Az elmúlt években a jelenség begyűrűzött Európába is.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Minimalista háztartás 13 lépésben
A minimalista életmód lényege, hogy igyekszünk megszabadulni otthonunk felesleges tárgyaitól, elejét vesszük, hogy a „vackok” egyáltalán átlépjék a küszöbünket. Így lehetőségünk nyílik olyan dolgokba fektetni időnket, energiánkat és pénzünket, amelyek valóban fontosak számunkra.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Háztartászöldítés közösen, könnyen, vidáman, hatékonyan – ÖkoKör egy csoportvezető szemével
Miért érdemes belevágni egy ÖkoKör vezetésébe? Mit lehet tanulni akár csoportvezetőként is? Hogy lesz ebből ökojátszóház? Ezekről kérdeztük Bagó Natália, ÖkoKör csoportvezetőt, a bajnai Zöld Tündérek oszlopos tagját.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Gyerekek és a junk food-reklámok
Gyerekek számára rossz minőségű gyorsételeket reklámozni – világszerte óriási üzlet. Mára már közöttük is megjelentek az elhízással összefüggő felnőttbetegségek, s nemrég egy pofon egyszerű kutatás megmutatta, milyen pusztítást végez a junk food már tíz nap alatt a szervezetünkben.