Találat a #Felelőtlen marketing, #Testápolás, tisztálkodás címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Termékteszt: Gyerekfogkrémek
Természetesnek gondoljuk, hogy a gyerekeknek készült kozmetikumok különös gondossággal, válogatott alapanyagokból készülnek, és sokkal tisztábbak, mint a felnőtteknek szánt termékek. Gyerekfogkrém-tesztünkből kiderül, mennyire igaz ez a megállapítás.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Ajándék almalé, facsemete: különleges kedvezmények a Föld napja alkalmából
- #Bio
- #Étel-ital
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Shopping consciously
- #Testápolás, tisztálkodás
- #TVE Hírek
Meglepetéssel készül a Tudatos Vásárló Kedvezménykártya több elfogadóhelye a Föld napja alkalmából április 21-27. között. Vásárlási utalvány, facsemete, egy pohár friss almalé, családi belépő kisorsolása az Aggteleki Nemzeti Parkba – csak néhány plusz kedvezmény a sok közül. Ha kártyatulajdonosként csatlakozol, most duplán is megéri!
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Ingyenes appok a tudatos és zöld élethez II.
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Elektronika, számítástechnika
- #Testápolás, tisztálkodás
- #Vegyi anyagok
Az érintőképernyős kütyükre tölthető applikációknak se szeri, se száma, nem kivétel ez alól a tudatosságot és/vagy zöldülést segítő appok sem. Viszonylag sok globálisan működőképes is található köztük. Sorozatunk második részében az egészséges életmódhoz kapcsolódó applikációkat gyűjtöttük össze.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Karácsonyi vásárok Budapesten
Az év végi hajrában lassan ideje az ajándékoknak is időt szentelni, erre az egyik legjobb lehetőség a karácsonyi vásár: sokféle, nem feltétlenül szokványos termék. A fájón korai délutáni sötétségben remélhetőleg barátságos fények várnak, és talán még nincs akkora tömeg, hogy ne lenne jó érzés pulttól pultig ráérősen császkálni, keresgélni.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Petíció a parabénmentes kozmetikumokért
A boltok polcain található kozmetikumok nagy része jócskán tartalmaz olyan összetevőket, amelyek károsak lehetnek az egészségre. A Friends of Earth német szervezete egy civil kezdeményezést felkarolva szeretné elérni, hogy a kozmetikai óriás Beiersdorf vonja ki termékeiből a parabéneket. Csatlakozz Te is a kampányhoz!
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Két méreggel kevesebb jövőre
- #Baba, gyerek
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Ép test
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Testápolás, tisztálkodás
- #Vegyi anyagok
Nem ismeri el, hogy egészségkárosító hatása lenne, a vásárlók növekvő aggodalma miatt mégis hajlandó kivonni termékeiből a triklozánt és a dietil-ftalátot a Procter&Gamble, a világ egyik legnagyobb multinacionális vállalata.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Készíts magadnak nyári frissítő szappant!
A Háziszertár szappankészítő tanfolyamokat tart. Tanulj kipróbált recepteket tapasztalt szappankészítőtől! Ismerd meg, hogyan alkothatsz egyedi szappankölteményeket! TVE tagoknak 1000 Ft kedvezmény jár a tanfolyamok árából!
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Tusfürdő, habfürdő, sampon: mire figyeljünk?
Tusfürdő, sampon, habfürdő a legtöbb fürdőszobában megtalálható, és újabban egyre több piperepolcon helyet kapnak a fürdőkészítmények is. Valóban szükségünk van mindezekre, vagy nyugodtan használhatnánk egyiket a másik helyett? Esetleg egyiket sem?
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Reklámkritika: Szemfényvesztő Dove kampány a női önképért
A Dove legújabb kutatásából kiderül, hogy a magyar nőknek csupán 3%-a tartja szépnek magát. Ezt ellensúlyozandó kampányt indítottak, hogy a természetes női szépség fontosságát hangsúlyozzák. Mindez nagyon szimpatikus egészen addig, míg végig nem nézzük az anyavállalat, az Unilever többi termékcsaládjának reklámjait a makulátlan, csini anyukákkal és kisimult arcú nyugdíjasokkal…
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Reklámkritika: kihalás előtt a jegesmaci még lenyom egy kólát
Konzervált gyermekkorunk globális szimbóluma az elnyűtt, de elnyűhetetlen, szeretnivaló teddybear. Nem véletlen, hogy a jegesmedve lett a Coca-Cola és a WWF közös klímavédelmi kampányának arca, amelynek plakátjaival pár hónapja még tele voltak a fővárosi busz- és metrómegállók. Klímavédelem vagy kólareklám?