Találat a #Felelőtlen marketing, #Testápolás, tisztálkodás címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Termékteszt: Babafürdetők
A kisbabáknak készült kozmetikumokról automatikusan azt hisszük, hogy különös gondossággal, válogatott alapanyagokból készülnek, és sokkal tisztábbak, mint a felnőtteknek szánt szerek. Tesztünkből kiderül: a körültekintés itt sem árt.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Ételmarketig: célkeresztben a gyerekek
Sok gyerek nő fel mikrózott mirelit ételeket és porkajákat eszegetve. Nem csoda: az élelmiszeripar kifinomult trükkjei szinte beleédesgetik a kosarakba az egészségtelen ételeket.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Szőrmentén: szőrtörténeti áttekintés
A szőrök, szőrfélék léte, szükségessége, esztétikuma, higiéniája, evolúciója körül nem csitulnak a viták. Ez azért is különös, mert a szárazföldi emlősök közül az ember az egyik – ha nem éppen „a” – legcsupaszabb.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Teszteltük a leggyakoribb szőrtelenítő megoldásokat
A legelkötelezettebb környezetvédők között is ritka, aki szívesen villant szőrős lábat a tavaszi szoknyája alól. Szerkesztőségünk önkéntesei nekivágtak az ismertebb szőrtelenítők tesztelésének. Találkoztunk jóval, rosszal egyaránt.
FOGYASZTÓ
Elektrohullámokkal a jó reklámokért
A manapság nagyon menő neuromarketing kedvenc vizsgálati eszköze az EEG (elektroenkefalográfia), amely az agy elektromágneses hullámait vizsgálja. Hogyan használják fel az EEG-t? Íme, néhány példa.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Termékteszt: Szappanok
12 népszerű szappant teszteltünk az olcsótól a prémium minőségig. Egy szappantól azt várjuk, hogy tisztítson és ápoljon, ezért a fő szempontunk az összetevők vizsgálata volt, de figyelembe vettük a csomagolást és a cég honlapjának terméktájékoztatóját is. Utóbbi terén a vizsgált szappanok többsége vereséget szenvedett.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Az arctejekről kendőzetlenül
Ahhoz, hogy a bőr ideálisan működjön, rendszeresen meg kell tisztítani a rárakódó szennyeződéstől, sminktől, a faggyú- és verejtékmirigyek felszaporodott váladékától, az elhalt szarusejtektől. Cikkünk segít eligazodni a bolti kínálatban, de a kotyvasztókedvűeknek is adunk tippet.
FOGYASZTÓ
A végső fegyver: az anti-reklám reklám
Madártávlatból nézve a reklám és a fogyasztó együtt „nevelkednek”. A fogyasztó folyamatosan reagál a reklámra, a reklám és a marketing igyekszik ráhangolódni a fogyasztóra, még annak a reklámot elutasító hozzáállására is. Így vált a rendszerkritikát megtestesítő street-art is a reklámcégek eszközévé.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Hogyan válasszunk ajakírt?
A szeles, hideg idő vagy a tűző napfény könnyen kiszáríthatja, cserepessé teheti az ajkakat. Az érzékeny, faggyúmirigyet nem tartalmazó vékony bőr különösen azoknál sérülékeny, akik rossz szokásból gyakran nyalogatják a szájukat.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Termékteszt: Testápolók
Télen a bőrünk szárazabbá válik, sokszor viszket, és hámlik, mivel megviseli a fűtés, a levegő és a napfény hiánya. Ilyenkor sokan és gyakran használnak testápoló készítményeket. A jó választáshoz nyújt segítséget tesztünk.