Találat a #Felelőtlen marketing, #Ital címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
ZACC: Közösségi hely és adomány kávézó
Itt nincsenek árak, viszont van szívélyes vendéglátás és egyre növekvő közönség, akik nyitottak a nem szokványos dolgokra. Bárki betérhet egy beszélgetésre, még ha nem is ismer senkit.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: a beetető tesztelés
Könnyebben elhisszük, hogy az adott termék a tuti, ha a gyártó arra hivatkozik, hogy azt letesztelte … még akkor is, ha fogalmunk sincs arról, hogy ki, mikor, hogyan és milyen eredménnyel végezte el azt a bizonyos vizsgálatot.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Rákkeltő benzol az üdítőitalokban
Ártalmatlan tartósítószerek házasságából rákkeltő anyag is születhet a poharunkban. A kockázat nem túl magas, de a folyamatot részben homály fedi, és a benzolra nincs határérték – marad a jól bevált óvatosság.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Az elit vize egyenesen a világ végéről
- #Étel-ital
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gazdasági egyenlőtlenségek
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Reklám
- #Természetvédelem, biodiverzitás
- #Víz
Hál’ Istennek már nálunk is kapható a Csendes-óceán távoli szigetéről származó Fidzsi víz. Csak kérdés, hogy kinek jó ez.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Kockázatos az energiaital fogyasztása
Az ANTSZ óvatosságra int az energiaitalok fogyasztásával kapcsolatban. A túlzott koffeinbevitel súlyos következményekkel járhat, a kismamák vagy gyerekek esetében pedig még nagyobb a kockázat veszélye.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Jól fogy a bizonytalan hatású energiaital
Sokaknak napi betevő, mások alkalmanként fogyasztják, egyesek pedig sosem innának belőle. Bizonyos életszakaszokban és egészségi körülmények között kifejezetten kevés is káros az energiaitalokból.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Egyre súlyosabb a tinialkoholizálás
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Nagylátószög
Ma Magyarországon az alkohol jelenti a legfőbb veszélyt a 18 éven aluliakra – állítják a szakemberek. A gyártó cégek milliárdokat költenek hirdetésekre. Felelősek-e a reklámok a tinédzserek alkoholfogyasztásáért?
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Mióta van reklám?
Reklámtrükköket bemutató sorozatunk első részében arra keressük a választ, hogy mióta is vannak reklámok, és ezek alapvetően milyen trükkökkel próbálnak vásárlásra bírni bennünket.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Fair trade bolt nyílt a Merlinben
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Foglalkoztatás, gyerekmunka, sweatshopok
- #Ital
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Nagylátószög
Februárban megnyílt a Védegylet fair trade boltja Budapesten, a Merlin színházban. A boltban a méltányos kereskedelemből származó élelmiszerek mellett hazai társadalmi vállalkozások kézműves termékei is kaphatók.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Ami a szomjúságból megmarad – palackok az örökkévalóságnak
Amióta létezik az üdítőital, létezik az italcsomagoló-anyagok felhalmozásának problémája is. Az ásványvíz népszerűsége pedig csak tovább rontott az amúgy sem rózsás helyzeten.