Találat a #Felelőtlen marketing, #Ital címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Félrevezető volt a Coca-Cola reklámja
Az ausztrál hatóságok helyreigazításra kötelezték a Coca-Colát, mivel reklámjaiban azt sugallta, csupán mítosz a kóla egészségkárosító hatása.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Kérdezz a cukrásztól!
Mindig is kíváncsi voltál mi zajlik a cukrászdákban a kulisszák mögött? Honnan ismerheted fel, hogy friss-e a sütemény vagy vizezett-e a fagyi? Vagy csak konyhai praktikákat szeretnél megtudni? Tedd fel kérdéseidet Szabó Györgyné cukrásznak, a 7. kerületi cukrászda tulajdonosának!
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Önkorlátozás a reklámokban, reform az iskolai büfékben?
Az iskolai büfékre és az italautomatákra vonatkozó jogszabály-módosítás hatására, 2006 óta csökkent ugyan az egészségtelen élelmiszerek és italok árusítása az iskolákban, de a helyzet korántsem rózsás.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Fiatalodó bőr, eltűnő ráncok – 180 milliós bírság
180 millió forint bírságot szabott ki a GVH a Beiersdorf Kft-re és a Johnson&Johnson Kft-re, mivel termékeik reklámozása során minden fogyasztónak biztos hatást ígértek, ám ezt az állításukat még a saját kutatási eredményeik sem támasztották alá.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A tavalyi év legrosszabb vállalatai
- #Baba, gyerek
- #Bírság és megtévesztés
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Felelőtlen marketing
- #Megtévesztő reklám
- #multik
- #Nagylátószög
Hat nagy cégnek ítélte „Az év rossz vállalata” címet 2008-ban a Fogyasztóvédelmi Világszervezet. A „díjazott” multik – köztük a Tesco, a Samsung és a Toyota – kirívó felelőtlenségük miatt részesültek az „elismerésben”.
KONYHA ÉS KERT
Hízlal a light?
Egyre több light itallal és élelmiszerrel találkozunk a boltok polcain. De vajon mit fed a „light” szó, és mi a hatása az ilyen termékek fogyasztásának?
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Olvasónk írta: magyar fokhagyma Kínából?
Honnan is származnak az esetleg csinos trikolor szalaggal is feldíszített termékek? Olvasónk minden bizonnyal nem az első és nem is az utolsó, már mi is belefutottunk a problémába. Vagy Makó kínai város?
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
„Nem kell világmegváltó dolgokra gondolni”
Ki csinál szódát? Interjú Varga Lajos Pannon Példakép-díjas szikvízkészítő mesterrel.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Olvasónk írta: Betétdíjas műanyagpalack
Vajon működhet-e a betétdíjas rendszer a műanyag palackok esetében? Miért lenne jó, ha minden egyes flakonon betétdíj lenne?
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Új jelentést adni a „zöld” teának
Amint nő az etikus termékei iránti kereslet, egyre több nagyvállalat igyekszik azt saját termékeivel kielégíteni. Legutóbb az Unilever kötelezte el magát – jön az igazi Green Label?