Találat a #Felelőtlen marketing, #Ital címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Tanácsadásnak álcázott direkt marketing kismamáknak
Nem minden kismama érzékeli, de a reklám már az egészségügyi rendszerrel való első találkozáskor jelen van. A területre szakosodott cégek ingyenes tájékoztató anyagokért és termékmintákért cserébe a leendő anyukák adataival üzletelnek.
FOGYASZTÓ
Szeretem, bár nem tudom miért
A reklámok hatásmechanizmusának alapvető vonása, hogy nem csak a tudatos énünkkel dolgoznak. Bár manapság divatos arra hivatkozni, hogy a márkázás ideje lejárt, az emberek már túl rutinosak, hogy „bedőljenek a reklámoknak”, a legújabb kutatások ismét megmutatják, mi történik a felszín alatt.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Konferencia: boldogságról, fogyasztásról, fenntarthatóságról
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Nagylátószög
A fenntartható fogyasztásról és termelésről rendeznek konferenciát január 21-én, pénteken. Az esemény a Budapesti Corvinus Egyetem vezetésével és több hazai egyetem és kutatóintézet részvételével az utóbbi két évben lezajlott program záró rendezvénye.
KONYHA ÉS KERT
Természetes módszerek megfázás ellen
Mielőtt bevennél egy Coldrexet, próbáld kikúrálni magad gyógyfüvek és fűszerek segítségével, és persze ne feledkezz meg a jó öreg tyúkhúslevesről sem…
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Élethalálharc
„Élve vagy halva!” – harsogja a 9 mm nevű energiaital hirdetése. Úgy tűnik, háborús helyzet van. Mindennapos küzdelem a talpon maradásért, nemcsak a munkahelyen, hanem a partiban is.
KONYHA ÉS KERT
Termékteszt: Túró rudi
Szétnéztünk a túró rudi kínálatban, és 19 terméket teszteltünk táplálkozásbiológiai szempontból. A termékek minősége igen széles skálán mozog.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Helyek a zöld térképről: étterem fair trade kávéval
Azt kerestük, itthon ki és hol utazik méltányos kereskedelemben. Így találtunk az Arriba Taquería mexikói étteremre, ahol a fair trade és a környezetbarát csomagolás is természetes dolognak számít. Kálmán M. Tiborral az étterem tulajdonosával beszélgettünk.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Szemfényvesztés, vagy tényleg kivonul a Pepsi az iskolákból?
Világszerte folytatja a cukrozott üdítőitalok iskolai kivonásának akcióját az amerikai PepsiCo. Többszöri megkeresésünkre sem adtak kielégítő választ a Pepsinél, pedig kíváncsiak lettünk volna arra, hogy hazánkra is vonatkozik-e ez a vállalás.
KONYHA ÉS KERT
Honnan származik a magyar gyümölcslé?
Utánajártunk annak, hogy a legnépszerűbb, hazai gyártású márkák milyen alapanyagokból készülnek. A kép elég vegyes, még a kisvállalkozásban működő préselt gyümölcslégyártókról is nehéz információt szerezni.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Júniustól leadhatjuk a boltokban a palackokat
Júniustól kötelező az italospalack visszavétele azokban az üzletekben, amelyeknek az alapterülete 500 négyzetméternél nagyobb – áll az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) közleményében.