Találat a #Felelőtlen marketing, #Ital címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A Fair Trade mozgalmak története
A méltányos kereskedelmi alapelveket hirdető és gyakorló Fair Trade mozgalom több, mint fél évszázados múltra tekint vissza.
KONYHA ÉS KERT
Termékteszt: narancslé
A Tudatos Vásárlók Egyesülete 16 féle narancslevet tesztelt laboratóriumban. Arra voltunk kíváncsiak, hogy mennyi C-vitamint tartalmaznak, mennyire környezetbarát a csomagolásuk és milyen a vásárlói tájékoztatás a címkén. Az eredmények most is meglepőek, főleg a mért legmagasabb C-vitamin tartalom tekintetében.
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
KONYHA ÉS KERT
Az vagy, amit megiszol?
Az élelmiszerek kapcsán már egyre gyakoribb, hogy tudatosan vásárolnak a fogyasztók, de hogy jön a képbe a bor, hiszen az leginkább szőlőből készül egy természetes folyamat során. Vagy a helyzet nem ilyen egyszerű? Nemes Richárddal, a Mitiszol Fesztivál szervezőjével beszélgettünk.
DIVAT, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
6 hűsölési tipp a kánikula túléléséhez
A kánikulában nem is lehet másra gondolni, csak a hűsölésre. Összeszedtünk néhány környezetbarát megoldást, amivel elviselhetőbb a hőség.
FOGYASZTÓ
Szexista, paternalista és bárgyú
A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Netezünk, de nem védekezünk
A cyber bűnözés akár több milliárd euro veszteséget is okozhat az európai gazdaságnak évente. Több mint 150 ezer vírusnak és egyéb rosszindulatú programnak vagyunk kitéve naponta, de a hazai lakosság fele nem használ vírusirtót.
FOGYASZTÓ
Az adatvadász előbb tudja, hogy jön a baba, mint az anyád
„Kipipál, rákattint és reméli a legjobbakat” − a Fogyasztóvédelmi Világszervezet elnöke szerint a tudatos fogyasztók ennél nagyobb beleszólást akarnak adataik kezelésébe.
FOGYASZTÓ
Lényegében nem tudod korlátozni a reklámokat
A digitális korban nem lehet elbújni a reklámok elől, inkább az a kérdés, mennyire személyre szabottan kapjuk ezeket. Az adatvédelmi világnap alkalmából kérdeztük a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséget. Email és internethasználók, sőt aggódó szülők is hasznos tanácsokat olvashatnak cikkünkben.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Pénzpocséklás haladóknak: a vízszűrők
Triplán fizetnek, akik az adóforintjaikból kitermelt és megtisztított, olcsó városi csapvízhez vaskos tízezrekért vesznek „vízszűrő” berendezéseket.