Találat a #Felelőtlen marketing, #Ital címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT
Bor, ami nem csak finom
Hatalmas lendülettel hódítanak a bio borok szerte a világban. Tudjuk, hogy a vegyszermentes szőlészet kíméli a környezetet, de egyre többen vallják, hogy a bio bornak az íze is jobb. Sőt, van egy bónusz tulajdonsága is.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Egyesül két minősítő óriás, a Rainforest Alliance és az UTZ
A két fenntarthatóságot minősítő szervezet másban erős: a Rainforest Alliance ismert név a környezetvédelemben, az UTZ-nek kiterjedt kapcsolatrendszere van a kereskedelemben. A két szervezet 2019-től Rainforest Alliance néven él tovább.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Szifon, szikvíz, szódagép – melyik a legjobb megoldás?
Percenként 1 millió PET palackot adnak el világszerte, és előrejelzések szerint ez a szám 2021-ig 20%-kal nőni fog. A bubis víz rajongóinak alternatív megoldást jelent PET palack helyett a szóda. Körbenéztünk milyen formában és mennyiért lehet hozzájutni szódavízhez.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt vásárolhatsz Fairtrade kávét
Összegyűjtöttük, hol juthatunk hozzá jó minőségű, etikus termelésből és kereskedelemből származó kávéhoz.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt vásárolhatsz fairtrade kakaót
Akár hűvös téli estén, akár napsütéses nyári reggelen, a kakaó ma már rendszeres kelléke a családi étkezéseknek, az otthoni pihenésnek. Összegyűjtöttük, hol juthatunk jó minőségű, etikus kereskedelemből származó kakaóhoz.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt vásárolhatsz fairtrade teát
Összegyűjtöttük, hol juthatunk hozzá jó minőségű, etikus termelésből és kereskedelemből származó teához.
KONYHA ÉS KERT
Tűzcsapból ivókút: Ivócsap Projekt
A nyári hőségben legyen nálad kulacs, és töltsd újra! Kipróbáltuk az ivócsapokat.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Trükkök az élelmiszerárak emelkedésének leplezésére
Kevesebb tartalom, módosított összetétel, új csomagolás; ilyen és ehhez hasonló módszereket alkalmaznak az élelmiszergyártók az áremelés leplezésére.
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.