Találat a #Elektronika, számítástechnika, #Felelőtlen marketing, #Fogyasztóvédelem címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
Zöld Otthon mindenkinek
Így vásárolj sportkamerát!
A sportkamera lehetővé teszi, hogy megörökítsük a nyaralás vagy téli síelés élményét. Összeszedtünk néhány szempontot, hogy mire figyelj vásárlásnál.
Zöld Otthon mindenkinek
Így válassz TV-t!
Ha TV vásárlás előtt állsz, érdemes néhány szempontot végiggondolnod. Összeállításunk segít ebben.
FOGYASZTÓ
Békéltetők: itt az idei első pozitív és negatív céges lista
A Budapesti Békéltető Testület nyilvánosságra hozta pozitív listáját azokról a vállalkozásokról, akik együttműködtek a testülettel, és akikről a fogyasztók igazolták, hogy teljesítették a testület döntését. A feketelista a testület ajánlásait nem teljesítő vagy együtt nem működő vállalkozások sora.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Már kapható szerelhető okostelefon
- #Elektronika, számítástechnika
- #Foglalkoztatás, gyerekmunka, sweatshopok
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Kommunikáció
- #Otthon és Iroda
Sokáig működik, egy csavarhúzóval javítható, alapanyagai etikus forrásból származnak, és ha végül kimúlik, újrahasznosítják. Ez az etikus mobiltelefon, a Fairphone 2.
Zöld Otthon mindenkinek
Így válassz hűtőszekrényt!
Hűtőszekrény és fagyasztó vásárlásakor fontos a méret, a fogyasztás és az energiahatékonyság, de az apró részleteken múlik, hogy a nagy hideg doboz könnyebbséget hoz-e az életedbe vagy bosszúságot.
FOGYASZTÓ
Fogyasztóvédelmi tippek utazóknak
Elmaradt programok, szálláshellyel kapcsolatos kifogások, gyakori vitás ügyek. A Budapesti Békéltető Testület tanácsai az utazások során leggyakrabban felmerülő fogyasztóvédelmi problémákra.
FOGYASZTÓ
Tíz lépés, hogy ne fosszanak ki az interneten
Március 15. a Fogyasztóvédelmi Világnap. Ahogy a világ egyre inkább virtuálisan éli életét, a Fogyasztóvédelmi Világszervezet idén az internetes biztonságot helyezte fókuszba. Hétköznapi online felhasználóként a következőket tehetjük, hogy ne éljenek vissza adatainkkal.
FOGYASZTÓ
Így reklamálj a karácsonyi ajándék miatt
Kétszer kaptad meg ugyanazt a könyvet, későn érkezett a megrendelt termék, nem jó a pulcsi mérete? Összeszedtünk néhány hasznos infót, amit érdemes tudnod, mielőtt a reklamálni kezdesz.
FOGYASZTÓ
Hova forduljunk fogyasztóvédelmi panasszal 2017 januárjától?
Az NFH megszűnésével 2017 január 1-től fogyasztóvédelmi panaszainkkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz kell fordulnunk.