Találat a #Elektronika, számítástechnika, #Felelőtlen marketing, #Fogyasztóvédelem címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Mire figyeljünk szerelés és felújítás megrendelésekor?
Húznak a frisssen beépített nyílászárók? Folyik az újonnan beszerelt csap? Lelépett a vállalkozó a munka felénél? Összeszedtük mire érdemes figyelni, hogy mindezt elkerülhessük.
FOGYASZTÓ
Van segítség problémás külföldi jegyvásárlás esetén
A Európai Fogyasztói Központ segítségét kérhetjük számos esetben, amennyiben online jegyvásárlás esetén nem jutunk dűlőre a jegyet árusító céggel.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Trükkök az élelmiszerárak emelkedésének leplezésére
Kevesebb tartalom, módosított összetétel, új csomagolás; ilyen és ehhez hasonló módszereket alkalmaznak az élelmiszergyártók az áremelés leplezésére.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mire figyeljünk gyerekjáték vásárlásakor?
Ha biztonságos terméket akarunk választani gyerekünknek, érdemes tisztában lenni azzal, hogy mit jelentenek a játékokon található jelölések.
FOGYASZTÓ
A három munkanapos cseregarancia
Fontos tudni, hogy nem minden esetben, hanem csak fogyasztóknak, jótállásos termékeknél jár a háromnapos cseregarancia, amennyiben a termék hibás.
Zöld Otthon mindenkinek
Teszt: internetes gyermekzárak, szűrőprogramok
Három szűrőprogramot teszteltünk, arra voltunk kíváncsiak, hogy mennyire egyszerű telepíteni őket és milyen hatásfokkal szűrik valójában a pornográf és agresszív tartalmakat.
FOGYASZTÓ
Mire kell ügyelni mérőóra ellenőrzéskor?
Hiányzott a matrica a gázmérőről, 400.000 Ft megfizetésre szólították fel a fogyasztót. Mire figyeljünk a villanyóra és gázóra ellenőrzéskor, hogy hasonló eseteket elkerülhessünk?
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Vége a trükkös termékbemutatóknak
Három hatóság fogott össze a fogyasztók érdekében és szigorították az árubemutatókat. Nincs többé ajándéksorsolás és nem buzdíthatnak hitelfelvételre a bemutatókon.
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
Békéltető testület
Ha fogyasztóként vitába keveredtél a kereskedővel és nem sikerül megegyeznetek, a békéltető testületek ingyenes alternatív vitarendezési fórumot jelenthetnek. Alábbikból megtudhatod, hogy lehet kérelmezni a vitarendezést.