Találat a #Baba, gyerek, #Ital, #multik címkére
Cikkek rendezése
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Olvasónk írta: Betétdíjas műanyagpalack
Vajon működhet-e a betétdíjas rendszer a műanyag palackok esetében? Miért lenne jó, ha minden egyes flakonon betétdíj lenne?
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Új jelentést adni a „zöld” teának
Amint nő az etikus termékei iránti kereslet, egyre több nagyvállalat igyekszik azt saját termékeivel kielégíteni. Legutóbb az Unilever kötelezte el magát – jön az igazi Green Label?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Cola Light
A Cola Light messze nem olyan egészséges ital, mint ahogyan azt a
sportszponzorálások sugallják. Inkább egy aggodalomra okot adó koktél:
idegmérgek és potenciálisan rákkeltő anyagok egyvelege.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mondragón – a világ leghíresebb szövetkezete
A Fagor márkájú mosógépet egy olyan szövetkezet munkásai készítik, amely tagja az észak-spanyolországi Mondragónban alapított Mondragón Szövetkezeti Vállalatnak.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Rosszat nem reklámozunk, csak áruljuk
Vannak marketing-guruk, akik szerint reklámokkal el lehet adni
mindent. Amerikában a nagy élelmiszeripari vállalatok közül sokan így
gondolják, és hatalmas költségvetéssel reklámozzák termékeiket szerte a
világon – főként az erre fogékony gyerekeknek.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Csendes járvány a vegyi anyagok miatt?
Több millió gyereknek okozhat agykárosodást a kémiai szennyezés
világszerte – állítják tudósok a csak “csendes járványnak” nevezett
jelenségről. A szakemberek szerint manapság minden hatodik gyermek
valamilyen fejlődési rendellenességgel (autizmus, hiperaktivitás vagy
szélütés) bír.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Víz napi ásványvíz büntetés
A GVH stílusosan ma, a Víz világnapján büntette meg az Aquariust, mert az Veritas Gold ásványvizét reklámjaiban egy kicsit túlértékelte.
BABA-MAMA, DIVAT, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Farsangi fogyasztás
Nem a szalagos fánk vagy a narancspuncs receptjeit tesszük közzé: a farsang ünnepéhez kapcsolódó, legújabbi keletű fogyasztói szokásokról lesz szó az alábbiakban.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Játékidő!
A közelmúltban az Ethical Consumer a játékgyártókat tette vizsgálatának tárgyává: mennyire etikus termékek a legelterjedtebb játékok?
BABA-MAMA, DIVAT, Zöld Otthon mindenkinek
Időadomány
2004-ben több mint három és félmillió ember, a 14 éven felüli lakosság 40%-a adományozta idejét, szakértelmét, lelkesedését civil szervezetek, önkormányzati óvodák, iskolák, egyházak vagy sportegyesületek támogatására.