Találat a #Baba, gyerek, #Ital, #multik címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Killa-Cola
Amikor a Coca-Cola új gyárát a dél-indiai Keralába telepítette, súlyos vízhiányt, megnövekedett gyermekhalandóságot, kritizálóira pedig brutális rendőrségi szigort hozott.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
A háború nyerészei
“A háború nyerészei” néven új holnapot avattak Irak megszállásának évfordulóján. A Corpwatch 2004. március 20-án vezette be új honlapját “A háború nyerészei” néven, amelyen folyamatosan nyomon lehet követni az iraki háborúból hasznot húzó cégekkel kapcsolatos híreket.
KONYHA ÉS KERT
Stagnál a biotermékek híveinek tábora és növekszik a szomjoltó italok fogyasztása
A biotermék a felnőttek egynegyede számára fontos élelmiszer a vásárlásnál. Ennél többen tartják lényegesnek sorrendben az alacsony zsír-, szénhidrát- és kalóriatartalmat. A legutóbbi négy évben nem változott számottevően azok aránya, akik különösen ügyelnek a fenti szempontokra egy élelmiszerboltban.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Multik és a fogyasztóvédelem
Nem állítható, hogy a multinacionális kereskedelmi vállalatok az átlagosnál gyakrabban vagy súlyosabban sértik meg a fogyasztók érdekeit, bizonyos hibák azonban gyakrabban fordulnak elő.