Találat a #Baba, gyerek, #Ital, #multik címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Gyermekbarát büfé – pályázat
Általános és középszintű oktatási intézményeknek.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A Coca-Cola-gyarmatosítás ellen
Bár még mindig szuvassá teszi a kóla milliók fogait, megfigyelhető az alternatív (etikusabb) szénsavas italok térnyerése is a piacon, nem is kismértékben…
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
A játék babák is megbetegszenek olykor- Beszélgetés Barta Judit babajavító mesterrel
Budapesten az Astoriánál megbújik egy kis üzlet, amin szerényen díszeleg a régi felirat: babaklinika. Nehéz észrevenni, pedig sokan még ma is szívesen javítják meg a család régi babáit, mackóit.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Keressük az ország ivócsarnokait
Ha tudsz az ország bármely területén működő ivócsarnokról, írj nekünk!
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Gyógyteák és álgyógyteák a kereskedelemben
A gyógynövények piacán vizsgálódott Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) az elmúlt hónapokban.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Vízharc: a flakonok a csap ellen
Sokszor talán nagyobb egészségi kockázatot jelent, mégis napról napra nő a palackozott vizek fogyasztása világszerte.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Tiltott játékszerek
Megtiltották az Európai Unióban előállított játékokban a mérgező PVC-lágyító vegyi anyag, a ftalát alkalmazását. Zöld szervezetek hosszas kampányainak és küzdelmeinek eredménye volt ez.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Édes hazugságok
Milyen módszerekkel próbálják a nagy cégek rávenni a gyerekeket az egészségtelen, magas cukortartalmú élelmiszerek fogyasztására? És milyen módon védik a gyerekeket azokban az országokban, ahol már felismerték: a gyerekeket célzó élelmiszer-reklámozást korlátozni kell.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Fair trade termékek és forgalmazási csatornáik
Arra keressük a választ, hogy melyek a legjelentősebb fair trade termékek, és ezek hogyan kerülnek forgalmazásra Európában.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Egyre népszerűbbek a fair trade termékek az EU-ban
Már a kilencvenes évek végén kimutatták, hogy egyre növekszik a méltányos kereskedelemből származó termékeket kereső tudatos vásárlók tábora.