Találat a #Baba, gyerek, #Ép test, #Testápolás, tisztálkodás, #Tesztek címkére
Cikkek rendezése
KONYHA ÉS KERT
Étrendünk sötét oldala
A Mental Health Foundation által készített tanulmány szerint az elmúlt
ötven évben alapjaiban változtak meg táplálkozási szokásaink és
táplálékaink, a megváltozott élelmiszerek hatására pedig felborult
szervezetünk évszázadok alatt kialakult, kényes vitamin- és
zsírsav-egyensúlya. Mindez bizonyíthatóan negatív hatással van mentális
állapotunkra és egészségünkre.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Termékteszt: dezodorok
A dezodorok használata ma már oly annyira magától értetődő, mint mondjuk fogat mosni lefekvés előtt. De vajon mit kenünk magunkra, mivel próbáljuk távol tartani a kellemetlen szagokat? Tesztünkben a dezodorokat vettük nagyító alá.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
De jó a színed?! Beszédes címkék: önbarnító krémek
Ha te is egyike vagy annak a több millió embernek, akik mesterséges
barnítókat használnak, hogy vonzónak és egészségesnek tűnjenek,
vigyázz: ezek a termékek tele vannak a bőrödre ártalmas anyagokkal.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
A fényvédők árnyoldalai
Az Environmental Working Group amerikai környezetvédelmi civil
szervezet 783 különféle (15-nél nagyobb fényvédő faktorú) naptejet
vizsgált meg. A felmérés során a vizsgált termékek mindössze 16
százaléka nyújtott kellően hatékony és megfelelő időtartamú védelmet a
különféle sugárzásokkal szemben, és nem tartalmazott feltételezhetően
egészségkárosító hatású adalékanyagokat.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Már más feliratozású napkrémeknek kéne lennie a piacon
Az EU-ban július eleje óta elvileg már új feliratozást, címkézést kellene viselnie számos lakossági fogyasztási cikknek. A jelek szerint azonban az ipar – nevezetesen az élelmiszer- és a kozmetikai ipar – nem eddig, hanem inkább ezután hajtja végre a vásárlók tájékoztatásával szemben elvárt módosításokat.
KONYHA ÉS KERT
A bőr belülről épül – nem mindegy, hogy mi kerül a tányérra!
Magyarország lakóinak jelentős része valamilyen táplálkozással
kapcsolatos betegségben szenved, amely sok esetben a bőr állapotán, a
külső megjelenésen is nyomot hagy. Az egészségtelenül táplálkozók a
kelleténél jóval több zsírt, sót és édességet fogyasztanak,
gyümölcsből, zöldségből viszont a szükséges mennyiségnél lényegesen
kevesebbet esznek.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Rosszat nem reklámozunk, csak áruljuk
Vannak marketing-guruk, akik szerint reklámokkal el lehet adni
mindent. Amerikában a nagy élelmiszeripari vállalatok közül sokan így
gondolják, és hatalmas költségvetéssel reklámozzák termékeiket szerte a
világon – főként az erre fogékony gyerekeknek.
Zöld Otthon mindenkinek
Menstruáció műanyagok nélkül
Egy átlagos nő tizenkétezer darab tampont vagy betétet használ el élete
során. Ennek ellenére a legtöbben nincsenek tisztában azzal, hogy ezek
a termékek milyen anyagokat tartalmaznak, és abba is kevesen gondolunk
bele, hogy használatukkal tekintélyes mennyiségű veszélyes hulladékot
termelünk.
FOGYASZTÓ
Szponzorfüggőség? Dohánypénz a felsőoktatásban
A dohánymarketing egyre szorultabb helyzetben van. Ahogy egyre
világosabbak a dohányzás egészségügyi és társadalmi következményei,
illetve ezek valódi költségei, lassan nem marad tér a dohányreklámok
számára. A dohánygyárak persze nem adják fel.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Body-ösvényen
Wellness, fittness, spa – testünkkel ma már annyi dimenzióban
törődhetünk, amennyire csak futja időnkből, energiánkból és
mindenekelőtt persze pénztárcánk vastagságából.