Találat a #Baba, gyerek, #Ép test, #Testápolás, tisztálkodás, #Tesztek címkére
Cikkek rendezése
Zöld Otthon mindenkinek
Szőnyegek pro és kontra – 120-féle vegyszeren sétálunk?
Életünk 90%-át épületekben töltjük, ennek is legnagyobb részét
otthonunkban. Mivel a beltéri levegő gyakran négy-ötször
szennyezettebb, mint a kinti, a belső légtérben előforduló toxinok
mennyiségének csökkentése kiemelkedő fontosságú. Hogy hol kezdjük?
Nézzünk a lábunk alá!
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Csendes járvány a vegyi anyagok miatt?
Több millió gyereknek okozhat agykárosodást a kémiai szennyezés
világszerte – állítják tudósok a csak “csendes járványnak” nevezett
jelenségről. A szakemberek szerint manapság minden hatodik gyermek
valamilyen fejlődési rendellenességgel (autizmus, hiperaktivitás vagy
szélütés) bír.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Ahogy eszel, azzá leszel
A modern étkezési zavarok egyik legújabbika az ortorexia nervosa, a minőségre koncentráló függőség: a garantáltan egészséges ételek fogyasztásának kényszere.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Kozmetikázott Avon reklámok
20 millió forint versenyfelügyeleti bírsággal sújtotta a GVH jogsértő magatartásáért az AVON-t. A cég egyes termékeinek hatékonyságával kapcsolatban tett közzé a fogyasztók megtévesztésére alkalmas tájékoztatásokat közzé.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Ökoszex: Hogyan legyünk zöld szeretők?
Áldozatosan szelektál, buszon zötyög, bioalmát eszik, mégis úgy érzi,
többet kéne tennie a Földért? A legfőbb ideje, hogy kizöldítse kedvenc
időtöltését.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Termékteszt: Tusfürdők
Az előző években a tusfürdők diadalmenete töretlen volt, Magyarországon is átvették a vezető szerepet a tisztálkodás terén. A polcok roskadoznak az ezernyi színű, illatú és funkciójú (mert az is van ám a tusfürdőnek, a tisztításon felül!) terméktől. 36 különféle tusfürdőt hasonlítottunk össze.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Fej- és kézmosás – céges reakciók tusfürdő-tesztünkre
Itt közöljük az érintett cégektől kapott reakciókat a tusfürdő-tesztünk mikrobiológiai tisztaságot illető eredményével kapcsolatban.
BOLYGÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Parfümök: valami bűzlik
Legtöbben vásárolunk parfümöket, hogy jól érezzük magunkat, és jó illatunk legyen. A férfiak 70, míg a nők 90%-a használ illatszereket. A közkedvelt márkák közül egyre több uniszex, vagy legalább női és férfi változatban is kapható.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Autóközpontúság és az imidzs zsarnoksága I.
A két fő terület, ahol személyesen pozitív hatással lehetünk a
klímaváltozást okozó folyamatokra az otthoni energiafogyasztás és a
közlekedés. A közlekedés környezetbarát és etikus (fenntartható)
életmódra gyakorolt hatását elemző cikksorozatunk első részében
cikkírónk autóba száll.
FOGYASZTÓ
Vásárlók kokárdával – március 15-e a fogyasztóvédelem világnapja
Míg március idusa Magyarország számára a nemzeti önállóság és szabadság ünnepe, a világ fogyasztói társadalma is ünnepet ül. Március 15-e egyúttal a Fogyasztóvédelem Világnapja is.