Találat a #Baba, gyerek, #Ép test, #Testápolás, tisztálkodás, #Tesztek címkére
Cikkek rendezése
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Testápolás vagy önmérgezés?
A testápolószerek is tartalmaznak olyan vegyi anyagokat, amelyek élettani hatása nem épp a legkedvezőbb.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Tavaszi bőrmegújítás
Plusz kilók, fakó arcbőr, eltömődött pórusok, petyhüdt arcbőr, paplanos rajzolatok a combokon és a fenéken – általában ezt látjuk tél végén, ha belenézünk a tükörbe.
BABA-MAMA, DIVAT, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Farsangi fogyasztás
Nem a szalagos fánk vagy a narancspuncs receptjeit tesszük közzé: a farsang ünnepéhez kapcsolódó, legújabbi keletű fogyasztói szokásokról lesz szó az alábbiakban.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Élelmiszeradalékok egészségügyi kockázatai
Az élelmiszer-adalékanyagok engedélyezési eljárásának lényeges része annak bizonyítása, hogy az adott anyag az egészségre nem ártalmas.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Nanoveszély?
A nanotechnológia az utóbbi években mindennapjainknak részévé vált.
Egyre több termék készül a nanotechnológia alkalmazásával, miközben
egyre több a kérdőjel is.
KONYHA ÉS KERT
Hogy néz ki 200 kalória?
Hülye kérdés. Vagy mégsem? Közismert, hogy egyes étkek több energiát
tartalmaznak, mint mások, de kinek jutna eszébe, hogy utánanézzen: hogy
néz ki a különbség?
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Cserepes ajkak
Az ajkak vékony bőrét a hideg, a szél könnyen kiszárítja. A piacon rengeteg termék kínálja magát, azonnali és jóízű enyhülést ígérve a száraz, feszülő ajkaknak. De biztos, hogy valóban ezek nyújtják a legjobb megoldást?
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Játékidő!
A közelmúltban az Ethical Consumer a játékgyártókat tette vizsgálatának tárgyává: mennyire etikus termékek a legelterjedtebb játékok?
BABA-MAMA, DIVAT, Zöld Otthon mindenkinek
Időadomány
2004-ben több mint három és félmillió ember, a 14 éven felüli lakosság 40%-a adományozta idejét, szakértelmét, lelkesedését civil szervezetek, önkormányzati óvodák, iskolák, egyházak vagy sportegyesületek támogatására.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Orrodnál fogva?
A Tudatos Vásárlók Egyesülete osztja az interneten keringő körlevél szerzőinek, valamint több nőszervezet felháborodását, amelyet az Unilever AXE márkájának reklámkampánya váltott ki.