Találat a #Aktivista, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
Zöld Otthon mindenkinek
Rajzolj, mesélj a vízről!
Az Aprólépés csapata a közelgő víz világnapja alkalmából pályázatot hirdet iskolásoknak “Az éltető víz – a jövő kék aranya’ címmel. Mesével, verssel, de akár egy jó viccel is lehet nevezni, de rajz, montázs és fotó is beadható.
FOGYASZTÓ
A végső fegyver: az anti-reklám reklám
Madártávlatból nézve a reklám és a fogyasztó együtt „nevelkednek”. A fogyasztó folyamatosan reagál a reklámra, a reklám és a marketing igyekszik ráhangolódni a fogyasztóra, még annak a reklámot elutasító hozzáállására is. Így vált a rendszerkritikát megtestesítő street-art is a reklámcégek eszközévé.
FOGYASZTÓ
Kerekezz, keretezz!
Az Artbike projekt képzőművészeti pályázatot indít Kerekezz, keretezz! címmel. A pályázat témája a kerékpáros szubkultúra és biciklis életforma bemutatása.
Zöld Otthon mindenkinek
Indulj Te is az MTVSZ energiatudatossági multimédiás pályázatán!
Az MTVSZ pályázatot hirdet energiatakarékosság témakörben. Videóval, plakáttal, képregénnyel vagy zeneszámmal lehet pályázni. Mutasd meg Te is, hogy az energiatakarékosság innovatív!
FOGYASZTÓ
Túl hangosak a reklámok
Habár a médiatörvény szerint, a reklámok hangereje nem lehet nagyobb a környező műsorszámok hangerejénél, a hatóságok öt televíziós csatornánál rendszeresen mértek kritikus hangerőugrást.
Uncategorized
Apró lépésekkel, ne egy szusszra!
Vajon mi a közös egy országos rádióműsorban és egy internetes játékban? Hogyan lehet erőltetett módszerek nélkül, izgalmasan megmutatni az ifjúságnak, hogy mi a fenntarthatóság? Apró lépésekkel…
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Vegyél részt egy fenntarthatósági kutatásában
A Budapesti Corvinus Egyetem egyik programjához olyan interjúalanyokat keres, akik mindennapjaik során a fenntartható fogyasztás elveit követve nagy hangsúlyt fektetnek az általuk vásárolt termékek társadalmi és környezeti hatásaira.
FOGYASZTÓ
A hízelgés mindig bejön
Akik eddig hittek annak a régi axiómának, hogy a marketingben olcsó hízelgéssel nem lehet bevágódni, nos, azoknak lehet, hogy újra kell gondolniuk a kérdést. A legújabb kutatások szerint a hízelgés még akkor is tartós és pozitív nyomot hagy bennünk, ha felismerjük, hogy nem őszinte.
BOLYGÓ
Nevezz be a Green-Go rövidfilm versenyre!
A CEEweb a Biológiai Sokféleségért, a Diverziti Egyesület és a Greenpeace Magyarország minden kamerát, illetve egyéb felvevőberendezés kezelőt meghív, hogy részt vegyen az első nemzetközi Green-Go rövidfilm versenyen és fesztiválon!
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A tömeg és én
A modern reklám egyik legbájosabb paradoxona a tömeg – individuum viszony. Miközben milliókat próbál arra késztetni, hogy tömegesen vásároljanak tömegtermékeket, addig – legalábbis látszólag – óriási hangsúlyt fektet az individualitásra, sőt az egyéniség kultuszára.