Találat a #Aktivista, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
Uncategorized
Ruhagyűjtés hajléktalan óvodásoknak
Talán sokan nem tudják, de Budapesten működik egy óvoda, amelybe hajléktalan gyermekek járnak. Az óvoda örömmel fogadja a gyerekruha és élelmiszer adományokat. Aki éppen most selejtez, gondoljon rájuk is…
BOLYGÓ
Csökkentsd az iskolád karbon lábnyomát! Versenyezz!
A Magyar Környezeti Nevelési Egyesület további iskolák jelentkezését várja a nemzetközi Carbon Detectives (Szén-dioxid Nyomozók) európai uniós programjához.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Megtévesztő reklám?! A GVH-hoz fordulunk Calgon ügyben
Választ kaptunk a Calgontól az ecet mosógép-károsító hatásával kapcsolatos nyílt levelünkre. Mivel az állításaikat alátámasztó kutatást nem érezzük elég megalapozottnak, a GVH-hoz fordulunk.
Uncategorized
Még lehet csatlakozni a Kislábnyom Családi Energiatakarékossági Versenyhez!
A GreenDependent Egyesülete és a Nagycsaládosok Országos Egyesülete 2010 májusában indította el a „Nagycsalád kis lábnyom” című kampányát, mely a családokat, azon belül is a nagycsaládosokat célozza meg. A projekt keretén belül megrendezett energiatakarékossági versenyre még lehet jelentkezni!
KONYHA ÉS KERT
Helyi ételekkel versenyeznek a menzák
Legyen egy évben két nap, amikor a helyi ételek és specialitások szerepelnek a menzák étlapján! A verseny szervezői olyan menzák jeletkezését várják, akik büszkék a helyi specialitásaikra, és megmutatnák másoknak is!
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A Helen Doron nyelviskola reklámja
Mikor kell belépni a karrier frontján zajló öldöklő küzdelembe? Meddig maradhat kívül egy csecsemő a sikerért folytatott verseny mezőnyén? A Helen Doron nyelviskola válasza: három hónapos korig.
KONYHA ÉS KERT
Hogy akadályozzuk meg egy új szupermarket építését?
A nagyáruházakkal vívott harc nem kell, hogy magányos hadjárat legyen. Az Ecologist cikke bemutat néhány lehetőséget, és annak is utánajártunk, hogy Magyarországon mit lehet tenni.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Élethalálharc
„Élve vagy halva!” – harsogja a 9 mm nevű energiaital hirdetése. Úgy tűnik, háborús helyzet van. Mindennapos küzdelem a talpon maradásért, nemcsak a munkahelyen, hanem a partiban is.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A csúsztatás diszkrét bája
A reklám lényege, hogy megpróbál „különbséget” sugallni A termék és B termék között. Mivel a termékek valójában nem különböznek egymástól, trükköket kell bevetni. A nyelvi csúsztatás vagy ferdítés is ilyen.
BOLYGÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Ökoriporter kerestetik -Fotópályázat
Az ÖKO-Pack Nonprofit Kft. és a Greenfo.hu közös fotópályázatot indított a környezettudatosság és természetvédelem jegyében három témakörben, értékes nyereményekért. A nagy sikerre való tekintettel november 30-ig még lehet nevezni!