Találat a #Aktivista, #Reklám, #Televízió, média címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
A vásárlás fájdalma
Agykutatások kimutatták, hogy a pénzkiadás a fájdalomérzethez hasonló folyamatot generál az agyban. Ezért dőlünk be könnyebben „csomagban” kapott vagy kártyás vásárlási lehetőségnek, még ha összességében drágább is.
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
Uncategorized
Lehet-e jó egy szupermarket?
Zavar a kínai fokhagyma? Keresed a fenntartható termékeket a miskolci kiskereskedelmi láncok polcain? Nyomozzuk ki közösen a megbízható élelmiszer forrásokat!
KONYHA ÉS KERT
Milyen a jó piac? – Képzés és műhelymunka Kisteleken a helyi termékek piacra jutásáról
Szeretnél vásárlóként Kistelek vonzáskörzetében jó minőségű élelmiszerhez jutni? Termelőként keresed termékeid helyi piacát, többet szeretnél tudni a vásárlók igényeiről? Érdekelt vagy egy jó piac műkésében? Gyere el október 3-án a TVE képzésére, Kistelekre!
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Gyerekek és a junk food-reklámok
Gyerekek számára rossz minőségű gyorsételeket reklámozni – világszerte óriási üzlet. Mára már közöttük is megjelentek az elhízással összefüggő felnőttbetegségek, s nemrég egy pofon egyszerű kutatás megmutatta, milyen pusztítást végez a junk food már tíz nap alatt a szervezetünkben.
KONYHA ÉS KERT
Méltányos gyümölcsöt! Csatlakozz Te is a nemzetközi petícióhoz!
A nekünk és más európai fogyasztóknak termelt gyümölcsöket sokszor borzasztó körülmények között állítják elő. A földeken és az üzemekben dolgozók legalapvetőbb jogait világszerte lábbal tiporják, különösen a fejlődő országokban. Tudatos vásárlóként és fogyasztóként is tehetünk azért, hogy ez megváltozzon. Ezzel a petícióval jelezheted a felelős döntéshozók felé, hogy te méltányos gyümölcsöt szeretnél.
FOGYASZTÓ
Aki szegény, nézzen TV-t!
Jó hír: európai élmezőnyben vagyunk. Rossz hír: a 4-17 évesek tévénézési idejéről van szó. Az elmúlt 15 év alatt stabilan napi 3 óránál többet töltenek gyerkőceink a képernyő előtt. A helyzet annál rosszabb minél szegényebb és iskolázatlanabb a szülő. Megdöbbentő adatok egy friss felmérésből.
FOGYASZTÓ
Se üvöltő pinket, se halálfejeset
Tényleg magától értetődő és megváltoztathatatlan, hogy a gyermekjátékok és ruhák piaca, valójában maga a gyermekek világa pinkre és kékre, hercegnősre és halálfejesre, Jégvarázsosra és Pókemberesre szakadt? Kit zavar a fiús és lányos játékok harca? És mért rendkívül káros, hogy a Star Wars-os figurák közül szép lassan kihagyták Leia hercegnőt?
FOGYASZTÓ
Így védd meg a gyerekedet az internetes reklámtól!
Miért veszélyesebbek az internetes, mint a televíziós reklámok a gyerekeinkre? Megdöbbentő adatok arról, amikor a gyerek már jobban ért a nethez mint a szülő, és milyen ára van annak, ha túl kényelmesek vagyunk.
FOGYASZTÓ
Szexista, paternalista és bárgyú
A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.