Találat a #Aktivista, #Reklám, #Televízió, média címkére
Cikkek rendezése
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Fekete Péntek: tavaly 27 milliárd forintot költöttünk el egyetlen napon
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Ruházat
- #Televízió, média
Az Amerikából indult, hálaadást követő vásárlási láz két éve őrjítette meg igazán a magyarokat, 2017-ben az utolsó három hónap online költésének több mint ötödét szórtuk el ezen a napon.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt a pálmaolaj-ellenes reklámfilm, amit betiltottak Angliában
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Televízió, média
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Az Egyesült Királyságban nemrég nagy vihart kavart, hogy betiltották az Iceland szupermarkethálózat zseniálisan aranyos, orángutános tévéreklámját, ami a pálmaolaj-ipar pusztításait mutatja be. A hirdetés online viszont megnézhető, és tarol a közösségi médiában is.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Iskolás vagy? Ne dobd ki az uzsonnád, tedd ételgyűjtő dobozba!
Hogyan lehet egy iskoláskorú gyermeknek megmutatni az adakozás fontosságát és megéreztetni vele, hogy a pazarlás nem menő? Erre megoldás, ha ahelyett, hogy kidobnák, megmaradt tízóraijukat, uzsonnájukat beteszik egy Enni adok adománydobozba.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mikor cseréld le a tévédet?
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hulladék
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Otthon és Iroda
- #Televízió, média
- #Termékcímkézés
Talán egyetlen háztartási gép sem esett át az elmúlt tíz év során annyi technológiai változáson, mint a televízió. Mikor érkezik el az a pillanat, amikor a régi tévénk működéséből adódó környezetterhelés nagyobb, mint az, amivel egy új gép legyártása jár? Mit tudnak energiahatékonysági szempontból az okostévék? Okosodj Te is, játszva!
FOGYASZTÓ
Termékteszt: TV – frissített
141 jelenleg kapható termékkel frissült a TVE laboratóriumi TV tesztje. Ezekre a szempontokra szűrhetsz: képminőség, hangminőség, sokoldalúság (csatlakozó, tuner), multimedia player és Smart TV funkció, mennyire könnyen használható, energiahatékonyság.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
FOGYASZTÓ
Termékteszt: TV
A Tudatos Vásárlók Egyesülete 58 televíziót tesztelt nemzetközi laboratóriumban az ICRT hálózat keretében. A tesztelés során a következő szempontokat vizsgáltuk: sokoldalúság (csatlakozók, tuner), képminőség, hangminőség, multimedia player és Smart TV funkció, mennyire könnyen használható, energiahatékonyság.
FOGYASZTÓ
Ne hagyd elúszni a mobilodat! Június 30-ig egyeztesd az adataidat a szolgáltatóval!
A jogszabályi változások következtében a mobilszolgáltatóknak idén június 30-ig azonosítaniuk kell a feltöltőkártyás előfizetőiket. Ez több millió fogyasztót érint. Ne hagyd az utolsó percre!
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
FOGYASZTÓ
Városi bringázás 10 pontban
Már nemcsak a belvárosban és rövid távokon, hanem a lassan, de mégiscsak épülő kerékpáros utaknak köszönhetően a bicikli kifejezetten hatékony, ráadásul kétségkívül a legkörnyezetkímélőbb közlekedési eszköz.