Találat a #Aktivista, #Felelőtlen marketing, #Megtévesztő reklám címkére
Cikkek rendezése
KONYHA ÉS KERT
Milyen a jó piac? – Képzés és műhelymunka Kisteleken a helyi termékek piacra jutásáról
Szeretnél vásárlóként Kistelek vonzáskörzetében jó minőségű élelmiszerhez jutni? Termelőként keresed termékeid helyi piacát, többet szeretnél tudni a vásárlók igényeiről? Érdekelt vagy egy jó piac műkésében? Gyere el október 3-án a TVE képzésére, Kistelekre!
KONYHA ÉS KERT
Méltányos gyümölcsöt! Csatlakozz Te is a nemzetközi petícióhoz!
A nekünk és más európai fogyasztóknak termelt gyümölcsöket sokszor borzasztó körülmények között állítják elő. A földeken és az üzemekben dolgozók legalapvetőbb jogait világszerte lábbal tiporják, különösen a fejlődő országokban. Tudatos vásárlóként és fogyasztóként is tehetünk azért, hogy ez megváltozzon. Ezzel a petícióval jelezheted a felelős döntéshozók felé, hogy te méltányos gyümölcsöt szeretnél.
FOGYASZTÓ
56 milliós bírság az Auchannak jogsértő reklámért
A Gazdasági Versenyhivatal 56 millió forintra bírságolta az Auchan Magyarország Kft.-t , mivel több, összehasonlításokat tartalmazó reklámja megtévesztő volt. és nem tárgyilagosan tüntette fel az árkülönbséget.
FOGYASZTÓ
Szexista, paternalista és bárgyú
A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Netezünk, de nem védekezünk
A cyber bűnözés akár több milliárd euro veszteséget is okozhat az európai gazdaságnak évente. Több mint 150 ezer vírusnak és egyéb rosszindulatú programnak vagyunk kitéve naponta, de a hazai lakosság fele nem használ vírusirtót.
Zöld Otthon mindenkinek
Rákot okoznak az elektronikai összeszerelő munkások munkakörülményei
Ma több tucat nemzetközi civilszervezet arra kéri a globális elektronikai ipart, hogy vállaljanak felelősséget, és csökkentsék a káros vegyi anyagok használatát a gyártás során. A kezdeményezést a TVE is támogatja.
FOGYASZTÓ
Az adatvadász előbb tudja, hogy jön a baba, mint az anyád
„Kipipál, rákattint és reméli a legjobbakat” − a Fogyasztóvédelmi Világszervezet elnöke szerint a tudatos fogyasztók ennél nagyobb beleszólást akarnak adataik kezelésébe.
Uncategorized
A Járókelő.hu jó eszköz az életminőségünk javításához
Számos bosszantó dologgal szembesülünk az utcákon. A járókelő.hu segít felelős állampolgárnak lenni, és összekapcsolja a városlakókat az önkormányzatokkal, szolgáltatókkal. Kérdéseinkre Le Marietta projektvezető válaszolt.
FOGYASZTÓ
Lényegében nem tudod korlátozni a reklámokat
A digitális korban nem lehet elbújni a reklámok elől, inkább az a kérdés, mennyire személyre szabottan kapjuk ezeket. Az adatvédelmi világnap alkalmából kérdeztük a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséget. Email és internethasználók, sőt aggódó szülők is hasznos tanácsokat olvashatnak cikkünkben.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Tasclr: posztolom és megoldom a feladatokat
Ha nincs időnk, kedvünk vagy szakértelmünk a házimunkához, a tasclr.com-on kereshetünk segítséget. Vagy épp jelentkezhetünk feladatért. Kérdéseinkre Pócza Krisztián, a tasclr egyik alapítója válaszolt.