Találat a #Aktivista, #Felelőtlen marketing, #Megtévesztő reklám címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Iskolás vagy? Ne dobd ki az uzsonnád, tedd ételgyűjtő dobozba!
Hogyan lehet egy iskoláskorú gyermeknek megmutatni az adakozás fontosságát és megéreztetni vele, hogy a pazarlás nem menő? Erre megoldás, ha ahelyett, hogy kidobnák, megmaradt tízóraijukat, uzsonnájukat beteszik egy Enni adok adománydobozba.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
FOGYASZTÓ
90 millió forintra bírságolták a Vodafone-t jogsértő reklám miatt
A GVH döntése szerint a Vodafone lényeges feltételeket és kötöttségeket hallgatott el a Vodafone Family kedvező csomagdíjának igénybevételéhez kapcsolódó reklámfilmjében. A jogsértésért 90 millió forint bírságot szabtak ki a vállalkozásra.
FOGYASZTÓ
Városi bringázás 10 pontban
Már nemcsak a belvárosban és rövid távokon, hanem a lassan, de mégiscsak épülő kerékpáros utaknak köszönhetően a bicikli kifejezetten hatékony, ráadásul kétségkívül a legkörnyezetkímélőbb közlekedési eszköz.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Trükkök az élelmiszerárak emelkedésének leplezésére
Kevesebb tartalom, módosított összetétel, új csomagolás; ilyen és ehhez hasonló módszereket alkalmaznak az élelmiszergyártók az áremelés leplezésére.
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
Uncategorized
Nyuszi vásárlása helyett jelképes örökbefogadás
Húsvéti nyúl vásárlása helyett inkább fogadj örökbe névlegesen egy állatot!
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
Uncategorized
Lehet-e jó egy szupermarket?
Zavar a kínai fokhagyma? Keresed a fenntartható termékeket a miskolci kiskereskedelmi láncok polcain? Nyomozzuk ki közösen a megbízható élelmiszer forrásokat!