Találat a #Aktivista, #Felelőtlen marketing, #Megtévesztő reklám címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Szavazz a világ legfelelőtlenebb vállalatára!
Kizsákmányoló munkafeltételek, környezetvédelmi károk, szándékos félretájékoztatás. Részben ilyen bűnök terhelik az év legfelelőtlenebb vállalatát. A Public Eye Awards keretében 7 vállalat közül választják ki a legkártékonyabbat. Szavazz te is!
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT
Fish Fight: A megafonos tévészakács újra akcióban
A fenntartható életmód mellett kampányoló tévészakács, Hugh Fearnley-Whittingstall legutóbbi, a pocsékoló halászat ellen indított akciója finisbe tart. Talán sikerül elérni, hogy ne dobják vissza döglödten a kifogott zsákmány felét.
FOGYASZTÓ
Győzött az ecet!
2011 elején fordultunk a GVH-hoz a Calgon ecetes TV reklámja miatt. Végre pont került az ügy végére, és nem is akármilyen eredménnyel. A GVH 15 millió forintra bírságolta a Calgon forgalmazóját fogyasztók megtévesztése miatt.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Magyar Plasztikai Sebészeti Központ
El kell ismerni, a Te mit takarsz el? kampány rengeteg igen korszerű reklámeszközt vet be. Látszik, hogy komolyan foglalkoztak vele, valószínűleg sokba is került. Azt hiszem, itt kb. kimerül mindaz a jó, amit el lehet róla mondani.
Uncategorized
Környezet- és egészségvédelmi csapatverseny iskolásoknak!
A Zöld Dió Alapítvány – Kőbányai Bem József Általános Iskola – versenyt hirdet iskolásoknak azzal a céllal, hogy megismerjék a környezeti problémák környezet – és egészségügyi hatásait és a lehetséges megelőzési módokat.
Uncategorized
Gazdálkodj okosan! – online környezetvédelmi kvízjáték indul
Játssz, és próbáld ki magad! Környezetvédelmi online kvízjáték indul Gazdálkodj okosan! címmel. Sok értékes nyeremény és hasznos tapasztalat várja az érdeklődőket. A fődíj egy kerékpár!
FOGYASZTÓ
ÖkoKörbe járok – így gazdálkodom
A nagypályás pénzcsinálásra nevelő Monopoly évekkel a Gazdálkodj okosan! után érkezett az életünkbe. Nosztalgikusan gondolok vissza a játék körökre, amikor a 25 ezer forintos nappali bútorra kuporgattam pénzemet. Az előző rendszer erőforrás dőzsölős felfogásában nem tudtam helyén kezelni, hogy három körből ki kell maradjak, ha nem zártam jól el a csapot.
BOLYGÓ
Készíts saját filmet a Green Go fesztiválra!
Lenyűgöző képsoraiddal, vagy kreatív animációddal megmutatnád, milyen károkat szenvedünk el a biológiai sokféleség elvesztése vagy klímaváltozás miatt? Részt vennél egy új nemzetközi mozgalomban? Ha a válaszod igen, a Green Go fesztiválon a helyed! Terjeszd környezetvédelmi üzeneted!
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: astroturfing
Ez az egyik legpofátlanabb gerillamarketing eszköz. Az astroturfing a cégek, lobbicsoportok által létrehozott álmozgalmak életre hívása. Nem csak marketingeseket és beépített hangadókat foglalkoztat szép számban ez az ipar, de már komoly szoftvereket is kifejleszettek arra, hogy csőbe húzzák az „aktív” állampolgárokat.
FOGYASZTÓ
Bírság a Vodafone-nak és a Magyar Telekomnak
A megtévesztő reklámjaikért a GVH megbírságolta a Vodafone-t és a Magyar Telekomot. A két cég 2010 és 2011-es mobilinternet kampányaikban azt állította, az ő szolgáltatásuk a “legjobb” és “leggyorsabb” a piacon. Hogy hogyan lehet két különböző szolgáltatás egyszerre a legjobb ugyanazon a piacon, már önmagában rejtélyes.