Találat a #Reklám, #Szupermarket, piac, kisbolt címkére
Cikkek rendezése
KONYHA ÉS KERT
Részvételi minőségbiztosítás a fenntartható élelmiszerekért
Helyi gazdaság, biztonságos élelmiszer, erősödő közösség, fogyasztói bizalom, kevesebb bürokrácia, kevesebb költség – többek között ezek az előnyei a részvételi minőségbiztosításnak.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A berlini csomagolásmentes bolt kritikus szemmel
Egy olvasónk személyesen is ellátogatott a berlini csomagolásmentes boltba. Habár az alapötlet nagyon jó, mégis úgy tűnik a csomagolásmentesség inkább marketingeszköz, valahogy hiányoltuk a radikális hozzáállást.
KONYHA ÉS KERT
Előadás: Tényleg bio a bio? Közösségek szerepe az ökogazdaságok minősítésében
A részvételi minőségbiztosítás a kistermelők és vásárlóik közötti bizalomra alapulva segíti vagy váltja ki a külső minőségbiztosítási rendszereket. Május 15-én nemzetközi és hazai szakértők, gazdák osztják meg velünk a tapasztalataikat. Téged is várunk, jelentkezz!
FOGYASZTÓ
Így védd meg a gyerekedet az internetes reklámtól!
Miért veszélyesebbek az internetes, mint a televíziós reklámok a gyerekeinkre? Megdöbbentő adatok arról, amikor a gyerek már jobban ért a nethez mint a szülő, és milyen ára van annak, ha túl kényelmesek vagyunk.
FOGYASZTÓ
Szexista, paternalista és bárgyú
A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.
FOGYASZTÓ
Így védd meg gyermekedet a tévéreklámoktól
A gyerekek negyede már egy évesen tévéfüggő, miközben szüleik a reklámokat csak annyira tartják káros jelenségnek, mint a filmekben megjelenő bogarak félelemkeltő látványát. Cikkünkben értelmezzük a jelenséget, és fontos életmódtanácsokkal szolgálunk az elégedett gyerek és szülői korhoz.
FOGYASZTÓ
Szorongás, önbizalomhiány és elhízás
És ez csak néhány a gyerekeket célzó agresszív marketing következményeiből. Hol csapnak le a reklámok gyermekeinkre, és milyen nyomot hagynak bennük?
FOGYASZTÓ
„Gyerekreklám nélkül nincs gyerekmédia sem”
Továbbra is reklámok célpontjai a gyerekek, de legalább drasztikusan csökkent a 12 éven aluliaknak szóló egészségtelen élelmiszerek reklámjainak a száma. Interjú dr. Fazekas Ildikóval, az Önszabályozó Reklámtestület főtitkárával.
FOGYASZTÓ
Az adatvadász előbb tudja, hogy jön a baba, mint az anyád
„Kipipál, rákattint és reméli a legjobbakat” − a Fogyasztóvédelmi Világszervezet elnöke szerint a tudatos fogyasztók ennél nagyobb beleszólást akarnak adataik kezelésébe.
FOGYASZTÓ
Lényegében nem tudod korlátozni a reklámokat
A digitális korban nem lehet elbújni a reklámok elől, inkább az a kérdés, mennyire személyre szabottan kapjuk ezeket. Az adatvédelmi világnap alkalmából kérdeztük a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséget. Email és internethasználók, sőt aggódó szülők is hasznos tanácsokat olvashatnak cikkünkben.