Találat a #Reklám, #Szupermarket, piac, kisbolt címkére
Cikkek rendezése
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Melyik szupermarketben vehetsz állatbarát tojást?
A tojásokra pecsételt kód árulja el, milyen körülmények között él az a tyúk, amelynek a tojást köszönheted. Összegyűjtöttük, mely szupermarketekben kaphatunk NEM ketreces tartású tyúktól származó tojást.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Ne gondolkodj a recepten, csak vidd haza és főzd meg!
Szeretnéd elkerülni, hogy túlfőzd magad vagy a boltban fél órát bolyongva kelljen összeszedned a vacsora alapanyagait? Örülnél, ha nem néznének furának, mert csak egy cikk, azaz tényleg egy cikk fokhagymát veszel? A németországi Kochhaus boltokban ez már megvalósítható.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Lidl: marketingből ötös, de hol a fairplay?
A Lidl-nek fontos a méltányos kereskedelem és a fenntarthatatóság – legalábbis a szavak szintjén. Azonban a távoli országokban a láncnak beszállító gyümölcsültetvényeken embertelen munkakörülmények uralkodnak – állítja az Oxfam. A Lidl belement a tárgyalásokba.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Legyél Te is szupermarket detektív!
Csatlakozz Te is a TVE csapatához, és derítsük ki együtt, hogy milyen fenntartható termékeket kínálnak a budapesti és vidéki szupermarketek.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
A reklámok üres ígéretei
A cipőtől menő leszel mint Beckham, az autód jobb szülővé tesz és dezodor segít megtalálni az egyediséged. Csak néhány a reklámok abszurd ígéretei közül.
FOGYASZTÓ
4 trükk, hogy elejét vedd a gyermek bolti hisztijének
Gyerekkel, gyerekekkel vásárolni nehéz, nem véletlenül: rájuk, feléjük is marketingtrükkök tömkelege zúdul, nem csak a felnőttekre. Most néhányat kiemeltünk, hogy könnyebben el tudjuk kerülni a hisztit.