Találat a #Reklám, #Szupermarket, piac, kisbolt címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Így veszik rá a gyerekeket a boltokban a vásárlásra
A gyerekeket már fiatal korukban megcélozzák a különféle eladási trükkökkel, ezek a trükkök a türelmetlenségükre, a befolyásolhatóságukra és a fogékonyságukra épülnek javarészt.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Teszt: szupermarketek fenntartható termékkínálata
A Tudatos Vásárlók Egyesülete 17 budapesti szupermarketet, drogérialáncot és nagyobb bioboltot tesztelt abból a szempontból, hogy mennyire etikus és környezetbarát a kínálata a következő termékekből: kávé, tea, csokoládé, kakaó, banán, ananász.
FOGYASZTÓ
Ismert mondásból szlogen: jobban felfigyelünk, ha váratlan a vége
A reklámkészítési technikák hátteréről már több anyagban beszámoltunk, most az ismert szöveg (mondás) végének megváltoztatásáról és hatékonyságáról lesz szó.
FOGYASZTÓ
A kisbabák szerepe a reklámokban: vonzzák, irányítják a tekintetünket
A hirdetők már évtizedek óta tudják, hogy a kisbabák vonzzák a tekintetünket. Ezért gyakori, hogy cuki, meglepődött, mosolygó vagy éppenséggel morcos babákat láthatunk olyan reklámokban is, ahol a terméknek speciel semmi közük sincs a babákhoz.
FOGYASZTÓ
Mágikus szavak – Új, ingyen, bízzon bennünk…
A marketingesek jól tudják, vannak szavak, amelyeket nagyon hatásosan lehet használni a reklámokban, ilyen pl. az „Új” vagy az „Ingyen”. Mindezt most már a neurológia tudománya is igazolhatja.
FOGYASZTÓ
Mi mindent tud a jó árazás?
Régi vita a marketingesek között, hogy mivel lehet könnyebben levenni a vásárlót a lábáról – a termék leírásával vagy a kedvező árral, a kerek vagy a „bonyolult” árral? Új kutatási eredmények ezekre a kérdésekre adnak választ.
KONYHA ÉS KERT
Jófej hely: modern kézműves kenyér a Pipacs pékségtől
A Pipacs pékség kenyere egyszerűen kenyér. Az van benne, ami mindig is kellett a kenyérhez: liszt, víz, természetes kovász és só. Kézműves, mert az emberi figyelmen van a hangsúly. Fülöp Ádám és Tóth Márton alapítókkal beszélgettünk.
FOGYASZTÓ
A vásárlás fájdalma
Agykutatások kimutatták, hogy a pénzkiadás a fájdalomérzethez hasonló folyamatot generál az agyban. Ezért dőlünk be könnyebben „csomagban” kapott vagy kártyás vásárlási lehetőségnek, még ha összességében drágább is.
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
KONYHA ÉS KERT
Az erő odaát van – szupermarketek hatása a termelőkre
A szupermarketek – vevői erejüknek köszönhetően – képesek arra, hogy maguk diktálják az üzleti feltételeket. Pozícióik erősítése érdekében az ár- és költségnyomást a szállítói láncon keresztül továbbhárítják, mindez rendkívül negatívan érinti a lánc végén lévő beszállítókat, termelőket.