Találat a #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Reklámkampányt vállalt a Raiffeisen
Kötelezettségvállalással zárult a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Raiffeisen ellen indított versenyfelügyeleti eljárása. A bank vállalta, hogy ismeretterjesztő kampányt folytat annak érdekében, hogy a fogyasztók tájékozottabbak legyenek a lakás- és egyéb hiteltermékekkel kapcsolatban.
FOGYASZTÓ
Új reklámtörvény – négy szemmel
Több más, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabály módosítása mellett átalakították az úgynevezett „reklámtörvényt” is. Az újítások előnyeiről és hátrányairól kérdeztük a reklámszakma és a fogyasztóvédelem képviselőit.
FOGYASZTÓ
Le tudunk számolni a zöldre mosással, mielőtt még az számol le velünk?
Az Exxon Mobil Angliában új televíziós reklámkampánnyal jelentkezett. Az ebben felbukkanó szélturbinák azt sejtetik, hogy a társaság tiszta energiatechnológiákra összpontosít. Az atom-óriás EDF internetes reklám animációját kísérő dal pedig a világba kiáltja: „Zöld vagyok, és ez jó. Oly gyönyörű!” Úgy tűnik, elmos minket a zöldre mosás.
FOGYASZTÓ
Lehet, mégsem gyógyít – méregtelenítő és biorezonanciás készülékek miatt büntetett a GVH
Négy vállalkozást bírságolt meg a fogyasztók megtévesztése miatt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A cégek gyógyhatást tulajdonítottak az általuk forgalmazott készülékeknek, ám állításaikat megfelelő bizonyítékokkal nem tudták alátámasztani.
FOGYASZTÓ
Ajánlott és nem ajánlott ajánlók
A szakmai szervezetek ajánlásával reklámozott termékek vásárlásakor sem spórolhatjuk meg az utánajárást, legfeljebb ekkor nem a termék, hanem az ajánló minőségének érdemes utánanézni.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A kakaófoltot a Vanish sem hozza ki
A televíziós reklámok állításaival ellentétben a Vanish klórmentes fehérítők sem alkalmazhatóak az összes színes ruhára és a kakaófolt eltüntetésére sem alkalmasak – állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Megtévesztő leárazások
A közelmúltban két üzletlánc akciótartási gyakorlatát is vizsgálta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). Kiderült, hogy a Plus és a Match is megtévesztette fogyasztóit, mert az akciós termékek egy részét már a leárazás első napján sem lehetett megvásárolni üzleteikben.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Zöldség-gyümölcs: koncentrált fogyasztásösztönző akció
A Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet (FruitVeB) az elkövetkező években 100-200 grammal szeretné növelni a napi zöldség és gyümölcs fogyasztást Magyarországon.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Decembertől a garantált le- és feltöltési sebességet is hirdetni kell
Egy új kormányrendelet változást hozhat a hazai internetszolgáltatás színvonalát rontó problémák terén.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Cumisüveg és marketing?
A magyar szülők túl korán és túl gyakran adnak 6-12 hónap közötti csecsemőjüknek tejtermékeket, sőt az ajánlások ellenére egy éves kor előtt is cukrozott tejdesszerttel etetik gyermeküket. Van aki a tápszert ajánlja ezek helyett, van aki inkább anyatejet.