Találat a #Közlekedés, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Körkép a hazai elektromos bicajokról
Minden korosztály igényét és ízlését kielégítő kínálat, különböző technikai megoldások, pedálrásegítés, dupla akkumulátor – néhány szóval így jellemezhető az elektromos kerékpárok hazai piaca.
FOGYASZTÓ
Termékteszt: Utasbiztosítás
A Generali Top Extra csomagja kapta a legtöbb pontot a Tudatos Vásárlók Egyesületének tesztjén. Tanulság, hogy érdemes alaposan átolvasni a tájékoztatókat, mert jelentős különbség lehet az egyes szolgáltatások között.
FOGYASZTÓ
Ajánljuk: Tó-vidék Fesztivál
Új zöld fesztivál augusztus 13. és 15. között a sarudi Tisza-tó partján.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Király = Meztelen
Az Egyedülálló nem egyenlő az Egyedülállóval. Az Infiniti fél Corvin áruházat betöltő hirdetése az emberi értelem minden mást megelőző fundamentumát tagadja, vagyis azt, hogy egy jel azonos önmagával. Szemiotikai okoskodás nélkül ez úgy is megfogalmazható, hogy ennek a hirdetésnek az állítása értelmetlen.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Tömegközlekedés füstmentesen
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Közlekedés
- #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel
A passzív dohányzás ellen tíz éve már törvény és szankciók védik az utasokat. A kulcsember a kalauz, de a jogainkért mi is kiállhatunk. Akár a MÁV-val szemben is.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: a beetető tesztelés
Könnyebben elhisszük, hogy az adott termék a tuti, ha a gyártó arra hivatkozik, hogy azt letesztelte … még akkor is, ha fogalmunk sincs arról, hogy ki, mikor, hogyan és milyen eredménnyel végezte el azt a bizonyos vizsgálatot.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A „szakértők”
Egy fehérköpenyes orvosnak, egy szerelőnek vagy egy pénzügyi tanácsadónak mindent elhiszünk, még ha nem is az aki, csak annak tűnik. Újabb reklámtrükköt veszünk górcső alá.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Az elit vize egyenesen a világ végéről
- #Étel-ital
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gazdasági egyenlőtlenségek
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Reklám
- #Természetvédelem, biodiverzitás
- #Víz
Hál’ Istennek már nálunk is kapható a Csendes-óceán távoli szigetéről származó Fidzsi víz. Csak kérdés, hogy kinek jó ez.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A „tudományos” reklámok
A reklámokban használt (ál)tudományos nevek, idegen szavak levédése gyakori fogás a konkurencia akár ugyanolyan hatású termékétől való megkülönböztetésre. Fogyasztóként viszont könnyen elhisszük, hiszen olyan „okosan” hangzik.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Mióta van reklám?
Reklámtrükköket bemutató sorozatunk első részében arra keressük a választ, hogy mióta is vannak reklámok, és ezek alapvetően milyen trükkökkel próbálnak vásárlásra bírni bennünket.