Találat a #Kommunikáció, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
A gigabírságtól nem lesz jobb a Vodafone ügyfeleinek
Száztízmilliós bírságot kapott a Vodafone a Gazdasági Versenyhivataltól. A döntés alapján azonban nem jár automatikus kártérítés az érintett fogyasztóknak. A Hivatal tanácsai a cikkben.
FOGYASZTÓ
Belopakodtak a natív reklámok
A tavalyi évben újdonságként robbant be a natív reklám az online média világába. Azóta már biztos mindenki találkozott vele az interneten böngészve csak épp nem tudtuk, hogy így hívják. Nézzük mi is ez.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Termékteszt: Öko tisztítószerek
- #Bio
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Megtévesztő reklám
- #Takarítás, tisztítás
- #Tesztek
- #Vegyi anyagok
Egy öko tisztítószertől elvárás, hogy ne tartalmazzon irritatív anyagokat, viszonylag sok természetes összetevő legyen benne, mentes legyen bármilyen szintetikus színezéktől, illatanyagtól. Lehetőleg legyen valamilyen minősítése, mert a fogyasztót leginkább ez tájékoztatja. Tesztünkben 13 öko általános tisztítószert vizsgáltunk.
FOGYASZTÓ
Nem volt korlátlan a korlátlan beszélgetés
Megtévesztő reklámozásért 10.000.000 Ft-ra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal a Telenor Magyarország Zrt.-t, mivel úgy hirdette Családi Csomag szolgáltatását „korlátlan beszélgetéssel”, hogy a szolgáltatás feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Csak egy kicsit lett zöldebb a vébé
A szervezők több mint 3,6 millió turistát várnak Brazíliába a világbajnokság idejére. Az esemény 2,7 millió tonna szén-dioxid kibocsátásának fele ezektől a látogatóktól származik majd, a maradék pedig magától az eseménytől. Milyen környezetterhelése lesz, és mivel próbálják ellensúlyozni?
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Már letölthető a fogyasztóvédelmi applikáció
A mindennapok során számos alkalommal előfordul, hogy vitás kérdésekben azonnali válaszokra lenne szükség. Ebben segít az NFH új okostelefon-alkalmazása, amely a legfontosabb fogyasztóvédelmi ismeretanyagot adja a felhasználók kezébe, de lehetőséget teremt arra is, hogy vásárlásainkról és a termékhez kapcsolódó reklamációs határidőkről is nyilvántartást vezessünk.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Reklámtrükkök ABC-je: a szokásaink alapján bombáznak
Hol vannak már azok a napok, amikor csak óriásplakátokkal vagy újsághirdetésekkel bombázták a nagyérdeműt! Hol vannak már azok az idők, amikor kedvenc internetes oldalainkon találomra szórtak ránk mindenféle általános hirdetést! A jövő, sőt a jelen az ún. viselkedésalapú reklám, amely kitapogatja online viselkedésünket, és személyes érdeklődésünkre szabottan próbál minket meggyőzni valamiről.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Táplálkozzunk egészségesen: a marketingcsapdák
Hogyan lehet viszonylag olcsón, egyszerűen, környezettudatosan étkezni, és hogyan kerülhetjük ki a szupermarketek, termékcsomagolások reklámcsapdáit? Ezúttal ez utóbbiról lesz szó.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Sága Fini Mini pulykavirsli dietetikus szemmel
Az urbánus legendák ellenére a virsli közkedvelt étel, egyre több gyártó készít kifejezetten a kisgyerekeknek szóló kiszerelést is. Most a Sága Fini Mini pulykavirslit néztük meg közelebbről. Elsősorban arra voltunk kíváncsiak, hogy mesés csomagoláson és gyerekkézbe passzoló kiszerelésen felül ad-e valami pluszt – mondjuk több húst, kevesebb adalékanyagot – egy hagyományos virslihez képest.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: de hát szabad vagy!
Tucatnyi tanulmány bizonyítja, hogy egy igen egyszerű kifejezéssel megsokszorozható a meggyőzőerő. A reklámszakma is előszeretettel alkalmazza ezt a fogást, és tényleg működik, hiszen arra játszik rá, hogy mindenki szeretne tudatos, felelősségteljes vásárló színében feltűnni.