Találat a #Kommunikáció, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Kinder tejszelet dietetikus szemmel
A Kinder tejszelet esetében a tej és a méz a varázsszavak, de vajon tényleg könnyű és egészséges ahogy a reklámok állítják? Dietetikus segítségével néztük meg közelebbről.
FOGYASZTÓ
Akkor is telefonálhatunk, ha csúszunk a kifizetéssel
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határozatban tiltotta meg a Magyar Telekomnak, hogy előfizetői kimenő hívásait korlátozza, ha az ügyfél a
telefonszámlával nem, csak a vásárolt készülék árával tartozik.
DIVAT, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
16 ezer levelet kapott a Samsung
Nemrégiben hírt adtunk a Make IT Better kampányról, amely a fogyasztók bevonásával felszólította az okostelefonok gyártóit, hogy csökkentsék termékeik környezetterhelését. Az akció sikerét mutatja: egy dologban végre vallott a Samsung.
FOGYASZTÓ
A legidegesítőbb reklámok: a zöld gyomor nyert
A legtöbb tévézőnél a porkajás reklámok mellett a zöld gyomorbáb verte ki a biztosítékot, de élen jár a „hüvelygomba megvitatása” is. Az utóbbi idők legidegesítőbb reklámját kerestük olvasóink segítségével. Köszönjük a szavazatokat!
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kevesebb akciós újság kerül a postaládánkba
Az előző évben csökkent a kereskedők akciós újságjainak száma, viszont sokkal több táblagép hirdetéssel találkozunk – derült ki a GfK Hungária legutóbbi kutatásából.
FOGYASZTÓ
Keressük a tavalyi év legidegesítőbb reklámját!
Nehezen viseled a reklámokat? Van olyan reklám, amelyik különösen kiverte a biztosítékot a közelmúltban? Írd meg nekünk, és a „legjobbakat” kielemezzük a TudatosVásárló.hu-n.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Így találhatsz fair trade mobiltelefont
A piacon rengeteg mobiltelefon kapható, nehéz dönteni. Ennél is nehezebb dolgunk van, ha tudni szeretnénk, mely telefonok gyártásakor figyeltek oda a gyári munkásokra és a környezetre is.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Teszt: pontgyűjtő kártyák
Miközben a pontgyűjtögető vásárlók a gyakran kétes minőségű ajándékokért cserébe jókora összegeket hagynak a kasszákban, addig a cégek úgyszólván ingyen jutnak vagyonokat érő fogyasztói adatbázisokhoz. Megnéztük, hol mennyit nyerünk a kártyákkal.
FOGYASZTÓ
Győzött az ecet!
2011 elején fordultunk a GVH-hoz a Calgon ecetes TV reklámja miatt. Végre pont került az ügy végére, és nem is akármilyen eredménnyel. A GVH 15 millió forintra bírságolta a Calgon forgalmazóját fogyasztók megtévesztése miatt.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Magyar Plasztikai Sebészeti Központ
El kell ismerni, a Te mit takarsz el? kampány rengeteg igen korszerű reklámeszközt vet be. Látszik, hogy komolyan foglalkoztak vele, valószínűleg sokba is került. Azt hiszem, itt kb. kimerül mindaz a jó, amit el lehet róla mondani.