Találat a #Gyerekeket célzó marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Junk food nemzedék
- #Aktivista
- #Baba, gyerek
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Gyorsétterem
Az egészségtelen ételek gyermekeknek való reklámozása minden korábbinál vitatottabb politikai kérdéssé válik az egész világon.
FOGYASZTÓ
Ajánlott és nem ajánlott ajánlók
A szakmai szervezetek ajánlásával reklámozott termékek vásárlásakor sem spórolhatjuk meg az utánajárást, legfeljebb ekkor nem a termék, hanem az ajánló minőségének érdemes utánanézni.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Zöldség-gyümölcs: koncentrált fogyasztásösztönző akció
A Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet (FruitVeB) az elkövetkező években 100-200 grammal szeretné növelni a napi zöldség és gyümölcs fogyasztást Magyarországon.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Decembertől a garantált le- és feltöltési sebességet is hirdetni kell
Egy új kormányrendelet változást hozhat a hazai internetszolgáltatás színvonalát rontó problémák terén.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Cumisüveg és marketing?
A magyar szülők túl korán és túl gyakran adnak 6-12 hónap közötti csecsemőjüknek tejtermékeket, sőt az ajánlások ellenére egy éves kor előtt is cukrozott tejdesszerttel etetik gyermeküket. Van aki a tápszert ajánlja ezek helyett, van aki inkább anyatejet.
FOGYASZTÓ
Csalás és ámítás a plakátokon, de mégis ezt szeretjük?
„Figyeljék a kezemet, mert csalok” – mondhatja minden reklámtervező, médiafotós, reklámmal foglalkozó szakember. Megszokhattuk, és talán kezdjük megtanulni, hogy nem minden az, aminek látszik. Pontosabban, lassan eljutottunk oda, hogy semmi sem az, aminek látszik.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi hangosbemondó
Vadász Gáspárral, egy multinacionális kereskedelmi cég munkatársával folytatott beszélgetésünk arról, hogyan is kerül a kosarunkba egy-egy termék.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Zöldre festés: Ki visz be a zölderdőbe?
Terepjáró a virágos réten, zöldmezős beruházásként felhúzott madárfüttyös „öko” lakópark, természetvédelmi szervezetet szponzoráló (s közben az őt terhelő tengerszennyezésért kirótt bírósági büntetést pofátlanul „lealkudó”) olajipari multi – néhány példa abból, mit is nevezünk „zöldre mosás”-nak.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Reklám, család, tanár: ki befolyásolja leginkább a gyerekek étkezési szokásait?
- #Baba, gyerek
- #Ép test
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
A GfK legutóbbi egészségügyi felmérésének tanulsága szerint a szülők és a reklámok vannak legnagyobb hatással az általános iskolás korú gyermekek étkezési szokásaira.
FOGYASZTÓ
A csipkebugyik háborúja, avagy a Triumph-lány tündöklése és bukása
A Triumph világában a nők vacsorát főznek, a férfiak focit néznek, ezt a szabályt pedig csak talpig csipkébe öltözött szexbombaként lehet megtörni. A szexuális játszmát játszó Triumph-lány csatákat nyerhet ugyan, de a háborút elveszti.