Találat a #Felelőtlen marketing, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Kockázatos az energiaital fogyasztása
Az ANTSZ óvatosságra int az energiaitalok fogyasztásával kapcsolatban. A túlzott koffeinbevitel súlyos következményekkel járhat, a kismamák vagy gyerekek esetében pedig még nagyobb a kockázat veszélye.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A „tudományos” reklámok
A reklámokban használt (ál)tudományos nevek, idegen szavak levédése gyakori fogás a konkurencia akár ugyanolyan hatású termékétől való megkülönböztetésre. Fogyasztóként viszont könnyen elhisszük, hiszen olyan „okosan” hangzik.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Egyre súlyosabb a tinialkoholizálás
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Nagylátószög
Ma Magyarországon az alkohol jelenti a legfőbb veszélyt a 18 éven aluliakra – állítják a szakemberek. A gyártó cégek milliárdokat költenek hirdetésekre. Felelősek-e a reklámok a tinédzserek alkoholfogyasztásáért?
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Mióta van reklám?
Reklámtrükköket bemutató sorozatunk első részében arra keressük a választ, hogy mióta is vannak reklámok, és ezek alapvetően milyen trükkökkel próbálnak vásárlásra bírni bennünket.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Még mindig célkeresztben a gyerek(reklámok)
A gyerekeknek szóló élelmiszer-reklámok terén tett önkorlátozó vállalásokban a cégek még mindig igen engedékenyek saját magukkal szemben. Sőt, még abban sem sikerült megegyezniük, hogy ki számít gyereknek – derül ki egy új tanulmányból.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
2009 legrosszabb vállalatai
A Fogyasztóvédelmi Világszervezet 2009-ben öt zöldre mosott cégnek ítélte oda a „Rossz vállalat” díjat. A kitüntetettek között van az Audi, a BP, az easyJet és a Microsoft – mindegyik félrevezető zöld reklám miatt.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A bébiételekről II. – Mit mikor adjunk a babának?
Nem vitás, hogy a szoptatás mellett valamikor mindenképp el kell kezdenünk a babák hozzátáplálását. A szülők nem állnak könnyű feladat előtt, amikor dönteniük kell, hogy milyen ételt mikortól adjanak csemetéjüknek.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A bébiételekről I. – Mikor kezdjük a hozzátáplálást?
- #Baba, gyerek
- #Ép test
- #Étel-ital
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #multik
- #Termékcímkézés
Mikor érdemes elkezdeni a szoptatás mellett a babák hozzátáplálását? Mihez kezdjünk a bébiételeken reklámozott 4 hónapos korhatárral? Ezeket az állandó vitát kiváltó kérdéseket járjuk körül cikkünkben.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Jogsértők voltak az Avon reklámjai
A fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolása, illetve tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt a GVH 40 millió forint bírságot szabott ki az AVON-ra.
FOGYASZTÓ
Írd át a Reklámetikai Kódexet!
Milyen egy etikus reklámügynökség? Mit kell, és mit nem kell szabályozni a reklámetikai kódexben? Most minden megváltozhat. Írd meg te is a javaslataidat!