Találat a #Felelőtlen marketing, #Gyerekeket célzó marketing, #kisbolt, #piac, #Reklám, #Szupermarket címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Kockázatos az energiaital fogyasztása
Az ANTSZ óvatosságra int az energiaitalok fogyasztásával kapcsolatban. A túlzott koffeinbevitel súlyos következményekkel járhat, a kismamák vagy gyerekek esetében pedig még nagyobb a kockázat veszélye.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A „tudományos” reklámok
A reklámokban használt (ál)tudományos nevek, idegen szavak levédése gyakori fogás a konkurencia akár ugyanolyan hatású termékétől való megkülönböztetésre. Fogyasztóként viszont könnyen elhisszük, hiszen olyan „okosan” hangzik.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Egyre súlyosabb a tinialkoholizálás
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Nagylátószög
Ma Magyarországon az alkohol jelenti a legfőbb veszélyt a 18 éven aluliakra – állítják a szakemberek. A gyártó cégek milliárdokat költenek hirdetésekre. Felelősek-e a reklámok a tinédzserek alkoholfogyasztásáért?
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Mióta van reklám?
Reklámtrükköket bemutató sorozatunk első részében arra keressük a választ, hogy mióta is vannak reklámok, és ezek alapvetően milyen trükkökkel próbálnak vásárlásra bírni bennünket.
KONYHA ÉS KERT, KÖZÖSSÉGI MEZŐGAZDÁLKODÁS
Mi fán terem? Alma
Hosszú tárolhatósága miatt nyersen egészen húsvétig fogyaszthatjuk. Sütve-főzve és kompótnak egész évben rendelkezésünkre áll.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Még mindig célkeresztben a gyerek(reklámok)
A gyerekeknek szóló élelmiszer-reklámok terén tett önkorlátozó vállalásokban a cégek még mindig igen engedékenyek saját magukkal szemben. Sőt, még abban sem sikerült megegyezniük, hogy ki számít gyereknek – derül ki egy új tanulmányból.
KONYHA ÉS KERT
Méz – egyáltalán ahogy ez az anyag előáll!
Baldavári László méhészt látogattuk meg, és arról faggattuk, hogyan készül a méz. Mi a titka ennek a gyönyörű színű anyagnak, hogy lesz valaki mézrajongó, míg a másik nem.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Valóban szükség van játékokra?
- #Baba, gyerek
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Nagylátószög
Az Ethical Consumer cikke arról, hogy milyen játékokat érdemes valóban megvennünk csemetéinknek, és milyen alternatívái vannak a drága játékoknak.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
2009 legrosszabb vállalatai
A Fogyasztóvédelmi Világszervezet 2009-ben öt zöldre mosott cégnek ítélte oda a „Rossz vállalat” díjat. A kitüntetettek között van az Audi, a BP, az easyJet és a Microsoft – mindegyik félrevezető zöld reklám miatt.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A bébiételekről II. – Mit mikor adjunk a babának?
Nem vitás, hogy a szoptatás mellett valamikor mindenképp el kell kezdenünk a babák hozzátáplálását. A szülők nem állnak könnyű feladat előtt, amikor dönteniük kell, hogy milyen ételt mikortól adjanak csemetéjüknek.