Találat a #energiacímkék, #jótállás, #spórolás címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Kütyük, amik többet fogyasztanak otthon, mint gondolnád
Játékkonzol, set-top box, wifi router, tévé – melyik mennyit fogyaszt? Hogyan spórolhatunk az áram fogyasztáson?
FOGYASZTÓ
Nem csak a fűtésen spórolhatunk! Hogyan csökkentsük háztartási gépeink fogyasztását?
A GreenDependent Intézettel közös sorozatunk első részeként összegyűjtöttük, hogyan tudunk spórolni az áramon.
FOGYASZTÓ
Minden forgatókönyv borult a boltokban, elindult a lefelé vásárlás
Az éves infláció júniusban közel 12 százalékos volt, a drágulásnak pedig még nincs vége. Hogyan próbálnak spórolni a vásárlók?
FOGYASZTÓ
Újabb szigorítás, aminek minden vásárló örülhet
A 10 ezer forintnál olcsóbb műszaki cikkeket, valamint a ruhákat és cipőket vásárlók az eddiginél nagyobb biztonságban vannak idén januártól: 6 hólnapról 12-re nőtt hiba esetén az eladó vállalkozás bizonyítási terhe.
FOGYASZTÓ
Visszaveszik-e a rosszul választott karácsonyi ajándékot?
A karácsonyi roham után indulnak az akciók, sokan próbálják visszavinni a felesleges ajándékot. Mit kell tudni a termékek visszavételéről?
FOGYASZTÓ
Az új Nintendo Switch-ben is megvan a régi hiba – hol tehetünk panaszt?
Hiába jelezték korábban vásárlók és fogyasztóvédők, a Nintendo Switch új, ősszel piacra dobott modelljében a kontroller ugyanúgy meghibásodik.
FOGYASZTÓ
Nem minden bolt tartja be az új garanciaszabályokat – sávos jótállás a gyakorlatban
2021-től új sávos jótállási szabályok érvényesek: minél drágább egy termék, annál hosszabb kötelező jótállási idő vonatkozik rá. Mennyire értik a vásárlók, mennyire tartják be a boltok?
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Félnek a vásárlók a D-címkés háztartási gépektől, pedig lehet, hogy az a legjobb, ami kapható
Az új energiahatékonysági jelek miatt simán lehet, hogy egy D-s mosógép, hűtő, mosogatógép a legjobb, amit kaphatunk. De mennyire bíznak a vásárlók az új címkékben?
FOGYASZTÓ
Értjük az új jótállási szabályokat? – a tudatos vásárlók megmondták
2021-től új sávos jótállási szabályok élnek. Arről szavaztattunk Titeket, tudjátok-e, mi az a sávos jótállás. Az eredmény nem túl biztató.
FOGYASZTÓ
Elromlott, késve jött, mást hoztak. Hova forduljunk fogyasztóvédelmi panasszal?
Vissza lehet vinni, ha nem tetszik? Mi van, ha nem működik? Ha nem jó méret?