Találat a #Emberi jogok, esélyegyenlőség, #Ital, #multik címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Szép, praktikus, támogató: az ülőhinta
Autizmussal élők és dizájnerek készítik ezt a remek ülőhintát . A Magyar Design Évkönyv 2013-ban találtunk rá.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Nemes ügy, álmodozás és dizájn: a Felhő Projekt
Szoktad a felhőket fürkészni és mindenféle alakot képzelni mögéjük? A Magyar Design Évkönyv 2013-ban szereplő öko- és felelős alkotások közül a Bódvaszilvási gyerekek és a MOME EcoLab Felhő Projektjét mutatjuk be.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Autizmussal élő alkotók rajzai alapján készülnek a különleges selyemsálak
Az autizmussal élők boldogulását segítik az Autistic Art gyönyörű selyemsáljai. A Magyar Design Évkönyv 2013-ból ezúttal a Mosoly Otthon Alapítvány kezdeményezését mutatjuk be.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Pénzpocséklás haladóknak: a vízszűrők
Triplán fizetnek, akik az adóforintjaikból kitermelt és megtisztított, olcsó városi csapvízhez vaskos tízezrekért vesznek „vízszűrő” berendezéseket.
KONYHA ÉS KERT
Az alacsony tejzsír növeli az elhízás esélyét?
A teljes tejből készült tejtermékek egészségesebbek, mint a csökkentett zsírtartalmú termékek – állítja a Harvard Egyetem elismert kutatója.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
12 féle ásványvizet kellett kivonni a forgalomból
12 különböző ásványvíz forgalmazását tiltotta meg és kötelezte a gyártókat a termék visszahívására a NÉBIH Kiemelt Ügyek Igazgatósága. A tételeket a nitrition koncentráció és a Pseudomonas aeruginosa engedélyezett határértéket meghaladó tartalma miatt kellett visszagyűjteni.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Mennyi gyümölcs van a mesefigurás gyümölcslevekben?
- #Baba, gyerek
- #Étel-ital
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Ital
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Zöldség-gyümölcs
A gyerekeknek szánt termékeket általában mesefigurákkal próbálják meg eladhatóbbá tenni. A gyerek ez alapján választ, és legyen bármilyen pocsék is az adott termék, nagy eséllyel a kosárban végzi. Kíváncsiak voltunk, mi a helyzet a kétdecis, gyerekeket célzó gyümölcslevek terén, ezért párat leemeltünk egy nagyobb szupermarket polcáról, és milliméter papírral mutatjuk meg, hogy a dobozhoz képest mennyi gyümölcslé került a mesefigurás ivólevekbe.
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Nemet mondtak a palackozott vízre
Az amerikaiak évente 70 milliárdnál is több műanyag palack vizet vásárolnak. Ezzel a mennyiséggel 370-szer körbe tudnánk rakni a Földet. Felismerve a műnyag palackok gyártásának fenntarthatatlanságát, San Francisco vezetése elsőként mondott nemet az egyszer használatos pillepalackokra.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Versenykorlátozó megállapodás miatt bírságolt a GVH
Egyedi értékesítési és árbevételi adatokat osztott meg egymással 4 kontaktlencséket és ápolószereik forgalmazásában piacvezető cég. A hatóság összesen 100 millió forint bírságot osztott ki.
KONYHA ÉS KERT
10 lépés a fenntartható élelmiszerfogyasztás felé
- #Bio
- #Helyi élelmiszer
- #Hús, vegetáriánus
- #Ital
- #Shopping consciously
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Zöldség-gyümölcs
Nem csak egészségügyi szempontból érdekes, hogy mi kerül a tányérra. A gazdasági, társadalmi hatások legalább olyan fontosak, így érdemes alaposan megfontolni, hogy milyen élelmiszert vásárolunk. Az alábbi útmutató segít a fenntartható, környezettudatos és etikus élelmiszerfogyasztás kialakításában.