Találat a #Elektronika, számítástechnika, #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája, #Kommunikáció, #Reklám, #Ruházat, #Televízió, média címkére
Cikkek rendezése
Zöld Otthon mindenkinek
Teszt: internetes gyermekzárak, szűrőprogramok
Három szűrőprogramot teszteltünk, arra voltunk kíváncsiak, hogy mennyire egyszerű telepíteni őket és milyen hatásfokkal szűrik valójában a pornográf és agresszív tartalmakat.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?
DIVAT, FOGYASZTÓ
Zöld ruhák: Tanúsító védjegyek, címkék
Létezik néhány olyan tanúsító védjegy, amely garantálja, hogy az adott ruházati termékben nincsenek veszélyes vegyi anyagok, sőt, azt is, hogy a gyártási folyamat környezetbarát módon zajlott.
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
A reklámok üres ígéretei
A cipőtől menő leszel mint Beckham, az autód jobb szülővé tesz és dezodor segít megtalálni az egyediséged. Csak néhány a reklámok abszurd ígéretei közül.
FOGYASZTÓ
4 trükk, hogy elejét vedd a gyermek bolti hisztijének
Gyerekkel, gyerekekkel vásárolni nehéz, nem véletlenül: rájuk, feléjük is marketingtrükkök tömkelege zúdul, nem csak a felnőttekre. Most néhányat kiemeltünk, hogy könnyebben el tudjuk kerülni a hisztit.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Mire költöttük a pénzünket 2014-ben?
Egy magyar ember átlagosan 908 ezer forintot költött 2014-ben, ami az EU átlag fele. A legnagyobb kiadást az élelmiszerek és rezsi jelentette.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Újra divat a spórolás
Pár éve gyakran smucig alaknak nevezték, aki csak szódát kortyolt a kávézóban, hazait vitt be ebédre a munkahelyére, netán cipőt sarkaltatott. Mára ez megváltozott.
FOGYASZTÓ
Ismert mondásból szlogen: jobban felfigyelünk, ha váratlan a vége
A reklámkészítési technikák hátteréről már több anyagban beszámoltunk, most az ismert szöveg (mondás) végének megváltoztatásáról és hatékonyságáról lesz szó.
FOGYASZTÓ
A kisbabák szerepe a reklámokban: vonzzák, irányítják a tekintetünket
A hirdetők már évtizedek óta tudják, hogy a kisbabák vonzzák a tekintetünket. Ezért gyakori, hogy cuki, meglepődött, mosolygó vagy éppenséggel morcos babákat láthatunk olyan reklámokban is, ahol a terméknek speciel semmi közük sincs a babákhoz.